رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه گفت: شهروندان برای نظافت منزل و استفاده از نیروهای خدماتی هوشیار باشند و با مراجعه حضوری به دفاتر موسسات معتبری که در سطح شهر فعالیت دارند، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند
کد خبر: ۱۰۳۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 10 March 2022

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم حتما از نیرو‌های شرکت‌های خدماتی استفاده کنند که مجوز دارند، اظهار داشت: تبلیغاتی که در مورد شرکت‌های نظافتی منزل در فضا‌های مجازی وجود دارد ۹۹درصد صحت نداشته و فقط در قالب همان شبکه‌های مجازی می‌باشند؛ که با استفاده از اسم و شماره‌های مختلف کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: مردم باید هوشیار باشند و با مراجعه حضوری به دفاتر موسسات معتبری که در سطح شهر فعالیت دارند، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند، همچنین می‌توانند جهت کسب اعتماد و اطلاع از این دفاتر رسمی  با اتحادیه تماس حاصل کنند.

ارباب در بحث تعرفه پارکینگ‌های سطح شهر گفت: شهروندان به ازای هر ۳ ساعت توقف خودرو در پارکینگ‌ موظف به پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ هزار تومان می‌باشند و با پارکینگ داران متخلفی که مبالغی بیشتر از نرخ تعیین شده دریافت می‌کنند برخورد شده و توسط تعزیرات جریمه نقدی میشوند.

وی بیان کرد: هرچند مبالغ جریمه بسیار ناچیز میباشد و این متخلفان فقط با دوساعت کار میتوانند این جرایم را پرداخت کنند و با تکرار این تخلفات دستگاه‌های قضایی و اماکن میتوانند اقدام به پلمپ کردن این پارکینگ‌ها کنند، اما از طرفی شاهد بار ترافیکی در سطح شهر خواهیم بود.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی همچنین افزود: همشهریان با شماره گیری ۱۲۴ میتوانند هرگونه تخلفی در این زمینه را گزارش دهند.

وی بیان کرد: در رابطه با زمین‌های خالی که هیچ گونه مجوزی ندارن و بعنوان پارکینگ از آن‌ها استفاده میشود؛ در صورت هر گونه خسارت و یا آسیب احتمالی که به خودروهای پارک شده درانجا وارد شود، دستگاه‌های اجرایی هیچ گونه ورودی نمیتوانند داشته باشند، در اینصورت هر گونه عواقبی با خود مالک میباشد.

 ارباب توصیه کرد: همشهریان برای جلوگیری از هرگونه خسارت ویا اسیب به خودرو‌های خود بهتر است که به پارکینگ‌های داری پروانه کسب مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار