خوب است جناب احمدزاده زاده بداند که سنوات گذشته در نطق‌های انتخاباتی بر مظلومیت و عقب ماندگی دیشموک مرثیه سرایی شد و بخاطر پیرزنی که مشک آب بر پشت داشت اشک تمساح ریخته شد، اما رأیشان که اخذ شد هر کسی راه خودش را رفت.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ 12 March 2022
به /زارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، فعال رسانه ای و فرهنگی طی یادداشتی نوشت : بی شک، احساس مسئولیت حتی فراتر از وظیفه و شرح سازمانی در برابر مردم آن هم در جمهوری اسلامی بسی ستوده و مورد انتظار است.
اما در این میان آنچه که خدشه آور، مورد اعتراض و نکوهیده است رفتار‌های پوپولیستی، نمایشی و در جهت جلب توجه و یا با اهداف دیگری است.
در یکی دو روز گذشته گریه‌های استاندار استان بر دیشموک نقل محافل حقیقی و مجازی و تیتر اخبار و خبرگزاری و سایت‌ها قرار گرفته است.
گریه‌های استاندار قبل از اینکه مثبت به آن نگریسته شود باید گفت که به جای احساس همدردی ، همدردی احساسی صورت گرفته است که تصنعی بودن آن محرز و برخی از دلایل قصور آن نیز به جناب استاندار بر می‌گردد.
 ۲ روز از گریه‌های استاندار که بعضاً به اشک تمساح تعبیر شده است می‌گذرد که ضرورت دارد وی به موارد و جنبه‌های دیگری از این ماجرا جهت تنویر افکار عمومی بپردازد .
۱- شخص دکتر احمدزاده فبل از رسیدن به منصب استانداری چه مطالعه و بررسی بر دیشموک داشته و به چه نتیجه و جمع بندی و هدف گذاری در مورد این منطقه داشته است.
۲- بخشدار دیشموک که قاعدتا و علی الظاهر می‌بایست اشراف بر کلیه کمبودها ، نقایص ، عقب ماندگی ها، ظرفیت و پتانسیل منطقه داشته باشد در این چند ماهه چه اقدامی انجام داده ، چه مطالبه گری حضوری داشته و آیا در دفتر کار استاندار حضور یافته یا خیر؟
۳- فرماندار جدید کهگیلویه در برنامه‌ای که ارائه داده و مصاحبه‌ای که انجام داده چه میزان شناخت داشته و به دیشموک پرداخته است؟
۴- استاندار محترم که اعلام خبر شهرستانی شدن دیشموک و چاروسا را بسان رئیس دفتر نماینده محترم اعلام نمود! آیا از خود نپرسیده و نمی‌پرسد که خودش دقیقاً کجای کار است و وزیر محترم کشور چه نقشی در این فرآیند عریض و طویل دارد؟
اگر جناب احمدزاده به نتیجه رسیده است که دیشموک محروم مانده است و بر آن مرثیه می‌سراید و گرفتار سیاست زدگی نیست ، چرا خود ، بخشدار و فرماندارش را مؤاخذه نمی‌کند؟ که اگر به این کار مبادرت کند بایستی اقدامات جهادی انجام دهد که ، چون از انجام آن عاجز است و در واقع توانش را ندارد به آن ورود نمی‌کند.
چکونه است که استاندار محترم یک پاراف (بخشدار شدن دیشموک و چاروسا) که تمامی فرآیند و مراحل اجرای آن باقی مانده است که می‌تواند نشانه‌ی ضعف خود و ناباوری عمومی باشد را به جناب آقای موحد ربط داده و مصادره نماید! اما نمی‌تواند فریاد برآورد که جناب آقای موحد ۲۰ سال نماینده این مردم بوده‌ای چرا این همه محرومیت و عقب ماندگی؟
این حجم محرومیت عمیق است و بی شک، قصور نماینده محترم فعلی کم نیست.
خوب است جناب احمدزاده زاده بداند که سنوات گذشته در نطق‌های انتخاباتی بر مظلومیت و عقب ماندگی دیشموک مرثیه سرایی شد و بخاطر پیرزنی که مشک آب بر پشت داشت اشک تمساح ریخته شد، اما رأیشان که اخذ شد هر کسی راه خودش را رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار