وقتی تعریف خواب شما را شنیدم با خود گفتم به به چه خوب است نماینده ما آینده نگر است که کارهای عمران و آبادانی و فعال کردن پروژه ها را حتما در خواب به وی الهام می شود حتما در مدت این ۴ سال شهرستان را گلستان خواهیم دید .
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 14 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت همتی فر فعال رسانه ای طی یادداشتی انتقادی خطاب به نماینده ، کهگیلویه ، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نوشت : نماینده ای که در وعده های  خود با مردم حرف از ریاست مجلس و رقابت با قالیباف می زد و این همه تبلیغات می کرد  این روزها نه روی رفتن به مجلس را دارد و نه روی ماندن در بین مردم را و طولی نکشید که بر همگان ثابت شد که  بعد از سه سال حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی حتی نتوانست دست رئیس مجلس را هم  بگیرید و به حوزه انتخابیه خود جهت گرفتن بودجه و بازدید از پروژه های که به اغما رفته اند؛ بیاورد.
جناب سید محمد موحد نماینده مجلس شورای اسلامی چهار شهرستان کهگیلویه ، چرام ، بهمئی ، لنده لازم دانستم  نکاتی را از خاطرات ۲ اسفند برای شما و مردم طرح کنم:
بخش اول :خواب هاتف و وعده های داده شده
اگر روزهایی که وعده های شما در رسانه ها در بوق و کَرنا نواخته شد که "من برای رقابت با رئیس مجلس آمدم ، من آمدم تا عزت را به شهرستان ها برگردانم و به پروژه ها جان تازه ای بدهم " ، را به فراموشی سپرده ای ، بدان که مردم فراموش نکرده اند.
برخی خوشحال و خرسند بودند که وعده های شما عملی می شود. بعد از ۲ اسفند ، در مقابل مردم حرف از خواب رویایی زدید که طبق گفته خود در خواب هاتفی به من الهام شد که موحد باید بیاد و با این آرا قبول می شود!!
وقتی تعریف خواب شما را شنیدم با خود گفتم به به چه خوب است نماینده ما آینده نگر است که کارهای عمران و آبادانی و فعال کردن پروژه ها را حتما در خواب به وی الهام می شود حتما در مدت این ۴ سال شهرستان لنده را گلستان خواهیم دید؛
جناب آقای موحد نه به آن وعده های شما نه به آن خواب معروف شما
حال سوال اینجاست حق شهرستان لنده در برنامه و وعده های شما کجاست و سر انجام آن وعده هایی مثل فسفات قیام، جاده لنده به تشان، عزت در ادارات شهرستان لنده و ورزش و جوانان  ، در خصوص محرومیت زدایی روستاهای  شهرستان ، به کجا رسید چرا در این مدت شاهد تحقق وعده های شما در این شهرستان نبودیم؟
سال ها است که  به مردم این شهرستان وعده خارج کردن از بن بست را دادید اما چیزی ندیدیم ، فقط عاملی بودید برای ترقی لیدرها و افرادی که به شما نزدیک بودند.
حال که در دوره گذشته جاده لنده به تشان کلنگ زنی شد و این جاده که باعث خروج لنده از بن بست و رونقی برای مردم است چرا در این مدت که در مجلس حضور داشتید به خود زحمت بازدید از این پروژه مهم را نداده اید؟!
لطفا دست ازاین سیاست بازی ها بردارید و به فکر عمران آبادانی این شهرستان باشید.
بخش : دوم‌
حدود ۷ماه است به شهرستان لنده نیامده اید حتی مردم این شهرستان و جوانان طی بیانیه ای درخواست یک نشست با شما را داشتند اما حتی جوابی ندادید که آیا شرکت می کنید یا نه ! دلیل این بی مهری شما به مردم لنده چیست؟
آیا غیر از این است که جواب تلفن دادن شما مخصوص لیدرها و افراد نزدیک به شما است اما مردم عادی باید با واسطه های متعدد به جواب برسند؟
در زمینه پروژه ها که تا کنون کار خاصی انجام نشده و فرصت هم مانند برق و باد می گذرد.
نکته ای دیگر اینکه اکثرا رسانه های نزدیک به شما بجای خبر از توسعه و عمران فقط ازعزل و نصب مدیران می نویسند حال که در این زمینه شما موفق هستید ! پس چرا سر شهرستان لنده بی کلاه مانده است؟!
علت اینکه در انتخاب مدیران در سطح استان و کشور جایگاهی به  فرزندان این شهرستان نرسیده چیست؟ ضمن اینکه خوب می دانید در استان یکی از فرزندان لنده مدیرکل جهاد کشاورزی بود و شما حمایت‌ نکردید تا اولین قربانی این عزل و نصب ها شد‌ !
غیبت طولانی شما در شهرستان لنده به این معنی است که نتوانستید وعده هایی را که به مردم داده بودید به سرانجام برسانید .
چرا شهرستان لنده باید در زمینه های مختلف بخاطر سیاست زدگی جایگاهی برای رشد مدیران پروازی باشد ؟
هنوز در حیرت هستم که چرا هاتف در خصوص پروژه ها به خواب شما نیامد تا الهام کند که چطور ورود کنید؟
ادامه دارد.....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار