همسر پمپئو با عجز و لابه به طرف ایرانی گفته است: «از زمانی که دولت ترامپ تمام شده ما در خانه دیگر آسایش و آرامش نداریم و هر لحظه احساس می‌کنیم الان ممکن است گروهی برای انتقام‌گیری از ما اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 14 March 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روزنامه جوان با انتشار گزارشی نوشت که اطرافیان وزیر امور خارجه دولت ترامپ از جمهوری اسلامی خواسته اند که از تصمیم خود در جهت انتقام از «مایک پمپئو» صرف نظر کند.
در متن این گزارش آمده است: همان روز‌های آغازین طرح مسئله قصاص قاتلان حاج‌قاسم، حضور بادیگارد‌های شخصی در زمین گلف ترامپ بسیار مشهود بود. این‌ها البته غیر از هزینه‌های غیرمادی است که برای جنایات خود می‌پردازند و آن هم هزینه ترس و قبض‌روح دائم و زندگی در سایه هراس لحظه‌ای از مرگ است.

در گزارشی آمده است تلاش برخی اعضای خانواده‌های قاتلان سردارسلیمانی برای عبور از این مخمصه به مرحله التماس و لابه رسیده و در یکی از ملاقات‌هایی که با فردی ایرانی مقیم امریکا انجام شده از او تقاضا کرده‌اند پیامی را برای مقامات ایرانی ببرد. از جمله گفته شده است سوزان مستروس همسر دوم پمپئو در دیدار با این فرد ایرانی از او خواسته پیغامی را به مقامات تصمیم‌گیر در ایران برساند تا در تصمیم خود برای انتقام از پمپئو تجدیدنظر کنند.

این روزنامه نوشته که همسر پمپئو با عجز و لابه به طرف ایرانی گفته است: «از زمانی که دولت ترامپ تمام شده ما در خانه دیگر آسایش و آرامش نداریم و هر لحظه احساس می‌کنیم الان ممکن است گروهی برای انتقام‌گیری از ما اقدام کنند. در این مدت سرویس مخفی امریکا نیز ما را مجبور کرد پروتکل‌های زیادی را رعایت کنیم تا حدی که الان حتی نمی‌توانیم از خانه به راحتی بیرون برویم و حبس شده‌ایم. از وقتی ایران لیست افراد دخیل در ترور قاسم سلیمانی را منتشر کرد و همسر من جزو نفرات اول بود، ترس و اضطراب در خانه ما حاکم شده است. من می‌دانم که شما برنامه‌ریزی کردید برای انتقام‌گیری، اما بدانید آن زمانی که شوهر من به عنوان وزیر خارجه حرف‌های مزخرفی علیه فرمانده سپاه شما و ترور او مطرح کرد، در حالت عادی نبود و مست بود و از روی مستی حرف می‌زد و امیدوارم آن حرف‌ها را جدی نگیرید.من و شوهرم حاضریم هرگونه همکاری با شما داشته باشیم، اما به این شرط که تضمین بدهید برای انتقام از ما برنامه ریزی نکنید.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار