رئیس پلیس راهور استان قم: از صبح روز پنج شنبه محدودیت‌های ترافیکی برای رفت و آمد خودرو‌ها در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 17 March 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صدفی افزود: رفت و آمد در رینگ داخلی مسجد جمکران فقط به خودرو‌های امدادی و انتظامی اختصاص داده شده و پارکینگ‌ها نیز بر اساس محدودیت‌های خاص در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مسیر رفت از میدان شاه محمد قاسم به سمت مسجد مقدس جمکران برای عابرین پیاده و مسیر برگشت هم برای حمل و نقل عمومی و جا به جایی مسافران در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان در خصوص ورود خودرو‌های مسافران به قم هم گفت: مسافران نیمه شعبان از مسیر بلوار امام علی (ع) به سمت میدان امام حسن (ع) و خیابان انتظار وارد رینگ اصلی و پارکینگ‌های اصلی و اطراف جمکران می‌شوند.

سرهنگ صدفی افزود: به هیچ عنوان تردد در رینگ داخلی مسجد جمکران وجود نخواهد داشت و صرفا خودرو‌های امدادی و نیروی انتظامی تردد دارند.

وی با بیان اینکه ۱۵ پارکینگ برای زائرین در نظر گرفته شده از همشهریان قمی هم خواست تا جای امکان از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند و از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده شود تا ترافیک کمتری را تجربه کنیم.

به گفته وی، محدودیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم جشن نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار