حواشی جالب یک تودیع و معارفه
بر خلاف تودیع و معارفه های معمول در سایر دستگاه ها که انتقادات و افشاگری ها گاها به جنجال تبدیل می شود اما این مراسم ضمن داشتن بسیاری از انتقادات اما این موارد در فضایی کاملا فرهنگی و دوستانه بیان شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ 18 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در حالی برگزار شد که بر خلاف تودیع و معارفه های معمول در سایر دستگاه ها که انتقادات و افشاگری ها گاها به جنجال تبدیل می شود اما این مراسم ضمن داشتن بسیاری از انتقادات اما این موارد در فضایی کاملا فرهنگی و دوستانه بیان شد.
توضیح ریل زارع پور
علی زهرایی در بخشی از سخنان خود به یک موضوع حاشیه ساز در زمان تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش اشاره کرد و در این خصوص توضیحی داد که این توضیح با واکنش عزت خواه، مدیر کل آموزش و پرورش مواجه شد.
فیلم / توضیح زهرایی و واکنش عزت خواه!

حضور پررنگ شه تاج و سردار سازندگی و مرد پرتلاش بویراحمد
در این مراسم معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه از نمایندگان قبلی به نیکی یاد کردند و نمایندگان فعلی را هم مورد تقدیر قرار دادند.
زهرایی عملکرد هاشمی پور در کمک به تجهیز و ایجاد فضای آموزشی مدارس را برجسته دانست و رضایی هم وی را سردار سازندگی عنوان کرد.
همچنین تاجگردون در کلام زهرایی با واژه شه تاج علم اقتصاد ، عمران و آبادانی و در کلام رضایی وی چهره ملی استان معرفی شد که خدمات زیادی در خصوص بودجه به استان انجام داد.
این دو معاون همچنین از زحمات زارع نماینده سابق بویراحمد و دنا تشکر کردند و زهرایی وی را انسانی دونده ، فروتن و شریف بیان کرد و رضایی هم از وی به عنوان مرد پرتلاش ، دوست داشتنی و مردمی یاد کرد.
فیلم / شه تاج و سردار سازندگی و مرد پر تلاش بویراحمد

عیدی سیاسی با طعم تودیع!
در بخشی از این مراسم معاون متوسطه در سخنان خود به ماجرای کنار گذاشتن عزت خواه در زمان عید و اکنون تودیع خود در زمان عید اشاره کرد و این اقدام را پاسخ عزت خواه بیان کرد.

رخصت معاون جدید از معاون سابق! 

ایوب رضایی در بخشی از سخنرانی خود ، محمد جمالی ، معاون جدید را یک انتخاب خوب توصیف کرد و گفت : جمالی یکی از موفق ترین مدیران ادارات مناطق در دوره مدیریت بر آموزش و پرورش شهرستان چرام بوده است. 

جمالی هم ضمن تمجید از عملکرد ایوب رضایی گفت : روز گذشته با وی تماس گرفته و از رضایی رخصت گرفتن است.

 

خرید صندلی نو برای معاون جدید!
با همه این حواشی در سخنرانی ها اما جالب ترین قسمت ماجرا تحویل دفاتر دو معاون سابق به معاونین جدید بود!
معاون آموزش متوسطه، معاون جدید را به اتاق محل کار برده و در حضور کارشناسان حوزه تحت مدیریت خود ، محمد جمالی ، معاون جدید را یکی از موفق ترین مدیران آموزش و پرورش مناطق استان معرفی کرد .
اما در اتاق معاون آموزش ابتدایی ماجرا جالب تر هم شد!
علی زهرایی ضمن دعوت از مدیر کل برای حضور در مراسم تحویل دفتر کار به رحیمی، معاون جدید نکات جالبی را مطرح کرد و اتفاقات جالبی رخ داد از جمله اینکه زهرایی گفت دفتر کار را کاملا شستشو داده اند و یک صندلی نو هم برای معاون جدید خریده اند ضمن اینکه گفت هر لحظه ای که لازم باشد د کنار معاون جدید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
والا زهرائی ۲ سال اضافه وایسا په چشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار