سید محمد موحد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در کنار اعتراض شدید موحد و مباحث مطرح شده چند نکته بسیار حائز اهمیت بود که توجه کامل به این نکات از طرف مسئولین ، می تواند باعث فعال شدن و به سرانجام رسیدن این پروژه شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 22 March 2022

بیمارستان چرام برای من معمایی شده است / از این به بعد چند روز یکبار پیگیری می کنم + فیلم

پروژه احداث بیمارستان چرام به کلافی سردرگم در بحث احداث تبدیل شده است کلافی که نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی آن را به معما تعبیر کرده است.
شامگاه دومین روز از سال ۱۴۰۱ در پایان سفر یک روزه استاندار و مدیران استانی از شهرستان چرام، بازدیدی از پروژه احداث بیمارستان شهر چرام انجام گرفت که در این دیدار نماینده مردم در مجلس انتقادات بسیار شدیدی را مطرح کرد.
در مباحث مطرح شده چند نکته بسیار حائز اهمیت بود که توجه کامل به این نکات از طرف مسئولین ، باعث فعال شدن و به سرانجام رسیدن این پروژه شود.
مهمترین نکته وجود ۲۰ میلیارد تومان پول نقد برای فعال شدن پروژه است که علیرغم موجود بودن این اعتبار اما همچنان مشخص نیست که چرا راکد است؟!
نکته مهم دیگر قطعی بودن برگشت این اعتبار نقد در صورت تعلل دانشگاه علوم پزشکی ظرف حداکثر سه ماه آینده است!
همانگونه که گفته شد سید محمد موحد به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس از وضع موجود این پروژه به شدت معنرض بود و خواستار شفافیت و اقدام عملی در خصوص آن شد.
فیلم / سید محمد موحد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دلیل اعتراض خود به مسولان و نتایج این بازدید توضیحاتی داد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار