مدیرکل راهداری استان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در جاده‌های این استان طی ۹ روزه نوروزی افزایش ۴۰درصدی داشت.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸ 26 March 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود : طی ۹ روزه نوروز ۱۴۰۱ یعنی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۴ فروردین ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار وسیله نقلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تردد داشتند.
وی اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به ۹ روزه مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان ۲۷۶ هزار و ۴۰۰ وسیله بوده و 
۲۱۵ هزار و۲۰۰ وسیله نقلیه از این استان خارج شدند.
محمدی تصریح کرد: چهار فروردین امسال۲۳۸ هزار  وسیله نقلیه تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش داشت که افزایش بسیار زیاد و قابل ملاحظه بوده است.
وی ادامه داد: همین افزایش تردد نیز متاسفانه تاثیر مستقیمی بر افزایش تصادفات جاده ای داشته است.در نوروز ۱۴۰۱ تصادفات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از حد معمول شده و متاسفانه تلفات مهم زیاد افزایش یافت. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیشترین تردد در جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد طی این مدت از ایام نوروز ۱۴۰۱ در محور گچساران به بابامیدان، یاسوج به اصفهان و یاسوج به بابامبدان بود.
محمدی بیان کرد: متوسط تردد روزانه طی ۹ روز گذشته نوروز امسال ۲۷۶ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه در سطح راه‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار