طی آیینی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد رئیس اموزش و پرورش منطقه لوداب معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 27 March 2022

رئیس آموزش وپرورش منطقه لوداب معرفی شد / جمالی : تغییر و تحول مدیران امری طبیعی است

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آین آیین مسؤلیت در آموزش و پرورش را امانت دانست و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان سرمایه های اجتماعی امانت هایی است که در اختیار آموزش وپرورش قرار گرفته است.

محمد جمالی، تغییر و تحول در مدیریت را امری طبیعی دانست و گفت: باید فضای رقابتی و چالشی برای کیفی سازی آموزشها در مدارس و شهرستانها شکل بگیرد.

وی گفت: کسی که در آموزش و پرورش مسؤلیت می پذیرد باید شبانه روز وقت خویش را صرف شکوفایی استعدادهای فرزندان این دیار نماید.
وی از تلاشهای دلسوزانه و عالمانه سید محمد رحیم دانش زاده مدیر سابق آموزش وپرورش لوداب تشکر و سید سعادت الله پوردانش را به عنوان مدیر جدید آموزش وپرورش منطقه لوداب معرفی کرد.
سید محمد رحیم دانش زاده رئیس پیشین آموزش وپرورش لوداب نیز در این آین آیین با تبریک سال نو به ارائه گزارشی از فعالیتهای دوران مدیریتی خویش پرداخت و گفت: آنچه در توان داشتم در مدت سه سال خدمت در لوداب انجام دادم.
وی توجه به آموزش حضوری در دوران کرونا را یادآور شد و گفت: در دوران کرونا هیچ وقت آموزش در منطقه لوداب تعطیل نشد و برای کیفی سازی آموزش تلاشهای زیادی انجام گرفت.
دانش زاده ، سند دار کردن املاک آموزش وپرورش و نوسازی ۷ باب فضای آموزشی و توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس را بخشی از فعالیتهای دوران مدیریت خویش دانست.
سید سعادت الله پوردانش مدیر جدید آموزش و پرورش لوداب نیز با تقدیر با حسن اعتماد مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، برنامه محوری ، قانون مداری و شفافیت در امور را سرلوحه کار خویش در آموزش وپرورش دانست و گفت: از همه توان و ظرفیت ها برای تحقق سند بنیادین آموزش وپرورش استفاده خواهم کرد.
پوردانش، پرهیز از مسائل حاشیه ای و توجه خاص به مسائل آموزشی را زمینه ساز تحقق اهداف والای آموزش وپرورش دانست.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش لوداب نیازمند یک نگاه تحولی در حوزه های مختلف است گفت: توجه به مسائل پرورشی و تربیتی ، شاداب سازی محیط مدارس و حفظ کرامت معلمان و دانش‌ آموزان نیز مورد توجه ویژه خواهد بود.

در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس از زحمات سید محمد رحیم دانش زاده رئیس پیشین آموزش وپرورش لوداب تقدیر و حکم مسولیت سید سعادت الله پوردانش به وی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
به نظرشماچه نیازی به این بنر بود؟آموزش وپرورش خودش نیاز به یک آموزش وپرورش جدی دارد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار