در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی انجام شد؛
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۱۳ معتاد را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 28 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۱۳ معتاد را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ«غلامرضا شاهوردی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پاتوق معتادان را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آن‌ها شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از پاتوق‌های معتادان ۱۳ نفر مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضائی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

شاهوردی خاطرنشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همانند گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار