تابناک-شهردار بندرعباس با بیان‌اینکه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات سعی کرده ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ 30 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان شهردار بندرعباس نیز در این دیدار گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است و نتایج درخشان این روزهای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باعث ایجاد خوشحالی در جامعه ورزش استان به ویژه قشر جوان و پر انگیزه استان هرمزگان شده است.
مهدی نوبانی بیان کرد: بعد از مدت ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند و با کسب نتایج مناسب امیدها برای بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پر رنگ تر شده است.
نوبانی در ادامه افزود: به طور حتم با شناختی که از امیر خلیفه اصل در رأس کادرفنی وجود دارد، می توان به آینده این تیم خوشبین بود، و علیرغم تمامی مشکلات در ابتدای فصل، با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری بندرعباس توانستیم در نیم فصل نخست مسابقات نتایج درخشانی کسب کنیم.
شهردار بندرعباس در پایان گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات سعی کرده ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم و به طور حتم این موضوع تداوم خواهد یافت.
گفتنی است؛ تیم شهرداری بندرعباس در گروه الف رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور با مربیگری خلیفه اصل و با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار