یادواره ورزشی شهدای منطقه ی موگرمون در حالی پایان یافت که روز اختتامیه در اقدامی نوعدوستانه بازیکنان و مربیان تیم قهرمان هدایای نقدی خود را به یک موسسه مردم نهاد خیریه جهت تامین دارو و درمان بیماران اهدا کردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 02 April 2022

تحسین و تجلیل مسولین بنیاد علوی پس از یک اقدام مومنانه در مسابقات ورزشی +فیلم

یادواره ورزشی شهدای منطقه ی موگرمون در حالی پایان یافت که روز اختتامیه در اقدامی نوعدوستانه بازیکنان و مربیان تیم قهرمان هدایای نقدی خود را به یک موسسه مردم نهاد خیریه جهت تامین دارو و درمان بیماران اهدا کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ پس از آنکه بنیاد علوی گام های مهمی در توسعه زیر ساخت ورزش روستاها برداشت شور و نشاط خاصی بین جوانان روستایی به راه افتاد است که از قِبلِ این اقدام زیرساختی مدتی است فعالیت های ورزشی در دور دسترین روستاهای لنده رونق گرفته است.

بنابراین گزارش زمین چمن مصنوعی روستای وحدت موگرمون یکی از ۲۵۰ زمین های ورزشی بنیاد علوی در کشور است که امسال پذیرانی بیش از ۳۰۰ ورزشکار بود.

یادواره شهدای منطقه با محوریت برگزاری جام فوتبال در اقدامی مردمی و با کمک ادارات و نهاد های مختلف از جمله بنیاد علوی و هیات های ورزشی همگانی، روستایی عشایری و با همراهی دستگاه های دولتی چون بهداشت ودرمان، نیروی انتظامی، فرماندار و بخشدار شهرستان برگزار شد.

در جریان این دوره از مسابقات روستایی منطقه ی موگرمون ۲۵ تیم ورزشی ۱۲ نفره حضور و روزانه جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر این مسابقات را همراهی می کردند.

یادواره ورزشی شهدای منطقه ی موگرمون در حالی پایان یافت که روز اختتامیه در اقدامی نوعدوستانه بازیکنان و تیم قهرمان هدایای نقدی خود را به یک موسسه خیریه مردم نهاد اهدا کردند تا از این طریق به بیماران نیازمند کمک شود.

پس از این اقدام مومنانه جوانان تیم قهرمان، اکنون مسولین نهاد آبادانی و پیشرفت لنده با مساعدت مدیر عامل بنیاد علوی کشور این کار ارزشمند را تحسین و امشب با دعوت این جوانان در محل دفتر نهاد لنده از آنان تجلیل شد.

در آیین تجلیل از این حرکت مومنانه جوانان، مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت؛ بنیاد علوی در کنار اقدامات عمرانی و اشتغالزا اقدام به توسعه زیرساخت ورزش کرد که خوشبختانه این هدف گذاری امروز به نتیجه رسید و جمعیت حاضر در مسابقات روستایی موگرمون گویای این ادعا است.

وی گفت، خوشحالیم که سرمایه گذاری در بخش ورزش برای جوانانی صورت گرفت که امروز پس از کسب عنوان قهرمانی، اخلاق مدارانه رفتار کردید و این همان رویه ای است که امروز جامعه ی ما به آن نیازمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار