مدیر بنیادعلوی بخش دیشموک گفت: تاکنون هجده میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در قالب ۲۷۴ طرح اشتغالزا به جوانان جویای کار و متقاضیان اشتغال در بخش دیشموک پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 06 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اسفندیار مختاری افزود : این تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزا در زمینه‌های کشت و پرورش گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل، تأمین ادوات کشاورزی، بهداشت و رسته خدمات از قبیل کارواش، قالیشویی، چاپخانه و ... در بخش دیشموک پرداخت شد.
وی از پرداخت تسهیلات بیشتر در حوزه اشتغال در سال جاری در بخش دیشموک خبر داد و اضافه کرد داد: امسال تلاش می‌شود با افزایش سقف پرداختی تسهیلات به جوانان جویای کار، زمینه اجرای طرح‌های اولویت دار که نیاز مردم این بخش است اجرایی شود.
مدیر بنیادعلوی دیشموک با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه دیشموک برای اجرای طرح‌های اشتغالزا گفت: هدف از ارائه این تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار برای متقاضیان و افراد جویای کار است.
امام جمعه دیشموک هم با اشاره به اتفاقات خوب برای ایجاد اشتغال توسط بنیادعلوی گفت: ارائه تسهیلات نهاد‌هایی همچون بنیادعلوی، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) سبب ایجاد اشتغال در منطقه دیشموک می‌شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به لزوم تداوم این گونه طرح‌ها افزود: در صورت نظارت بر طرح‌ها شاهد افزایش تولید و خدمات دهی مطلوب به مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار