رئیس شورای شهرستان مارگون در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
بهشتی روی : از مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه در شهرستان مارگون تقاضا داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به این ادعای سرپرست سابق اداره کل راهداری شفاف سازی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 16 April 2022

مارگون با اینکه از بخش در سالهای گذشته به شهرستان ارتقا یافت، اما در واقع چنین موضوعی در واقعیت اتفاق نیفتاده و همچنان شاهد کم‌مهری به این دیار محروم هستیم. "این مقدمه صحبت های رئیس شورای شهر مارگون است ."
فرشاد بهشتی روی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : با تاکیدات بسیار بر ایجاد زیرساخت‌های اداری لازم در شهرستان مارگون اما همچنان برخی از ادارات در ارائه خدمات لازم به این شهرستان و تشکیل چارت ادارای آن خساست به خرج می‌دهند و این موضوع باعث آزردگی خاطر مردم مارگون شده‌است.
بهشتی روی به ماجرای عجیبی در خصوص جابه جایی اعتبارات اشاره کرده و ادامه داد : در سایه بی‌مهری‌ها به شهرستان مارگون سرپرست سابق اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی در گروه‌های واتساپی با طرح کردن موضوعی جنجالی مدعی شده‌اند که بخش زیادی از اعتبارات این سازمان در حوزه شهرستان مارگون از طریق سازمان برنامه و بودجه به شهرستان بویراحمد اختصاص یافته است! که به عنوان عضو کوچکی از شهرستان مظلوم و به عنوان خادم این دیار خواستار شفافیت از سوی مسئولان هستم.
وی افزود : در مطلب جناب جانی پور سرپرست سابق راهداری استان که در فضای مجازی منتشر شده به یک موضوع بسیار مهم اشاره شده است :

"وی ادعا کرده‌اند در زمان سرپرستی ، ۱۶ میلیارد تومان از بودجه راه‌های روستایی مارگون برداشت شده و به بویراحمد اختصاص یافته است و البته در ادامه نیز اشاره‌ای داشته اند که چنین جابه جایی طبق قانون بوده است!!! و دلیل آن را کم بودن بودجه راه‌های روستایی بویراحمد عنوان کرده‌اند!!!

حال چند سئوال را عنوان کرده و امیدواریم مسئولان جواب قانع کننده‌ای برای مردم شریف، نجیب، انقلابی و همواره مظلوم مارگون داشته باشند.

_ از مسئولان مربوطه، خاصه استاندار محترم به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان و نماینده محترم به عنوان وکیل قانونی مردم، حَسَب وظیفه اجرایی و  نظارتی خواهش داریم شفاف سازی کنند آیا چنین موضوعی رخ داده‌است؟

_ اگر این جابه جایی صورت گرفته و پول راه‌های روستایی شهرستان مارگون و بخش زیلایی جابه جا شده و در شهرستان بویراحمد هزینه شده، آیا این حرکت، قانونی بوده است؟
 
_ در صورت چنین جابه‌جایی، در چه بازه زمانی مجدد این مبلغ با توجه به تورم، و لزوم آسفالت راه‌های روستایی زیلایی تأمین خواهد شد؟

_چرا شهرستان بویراحمد نسبت به زیلایی در چنین اقدامی در اولویت قرار گرفته است؟

_ اگر این مبلغ از محل بودجه محرومیت زدایی و راه‌های روستایی بودجه ۱۴۰۰ هست قطعاً زیلایی در اولویت باید می بود همانگونه که بودجه مناطق و استان‌های محروم در کشور از استان های بزرگ بیشتر بوده است. یا بودجه شهرستان کهگیلویه به دلیل محرومیت بر اساس شاخص های محرومیت نسبت به دیگر نقاط استان بیشتر بوده است، بنابر این اگر این مبلغ مربوط به محرومیت زدایی است بدون شک در حق شهرستان مارگون و بخش محروم زیلایی جفا شده است.
از مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه در شهرستان مارگون تقاضا داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به این ادعای جناب جانی پور شفاف سازی کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مارگون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
اینو از جناب نماینده بپرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
آقای روشنفکر زیلایی تموم شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار