آیین معارفه شهردار لنده و تکریم شهردار سابق و سرپرست شهرداری لنده در حالی برگزار شد که اگر حضور پررنگ مردم در استقبال از شخص شهردار نبود بی روح ترین برنامه ی لنده رقم میخورد.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ 18 April 2022

حواشی معارفه ی شهردار لنده+تصویر

آیین معارفه شهردار لنده و تکریم شهردار سابق و سرپرست شهرداری لنده در حالی برگزار شد که اگر حضور پررنگ مردم در استقبال از شخص شهردار نبود بی روح ترین برنامه ی لنده رقم میخورد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ کمبود امکانات و عدم حضور برخی شخصیت ها که حسب احترام لازم بود حضور می داشتند و نبودند از جمله ی حواشی پر رنگ این برنامه بود.

این برنامه که هنوز هم (اجرا کننده-متولی) آن مشخص نیست با نبود قرآن در فضای محل برگزاری شروع شد و ده دقیقه ای برنامه به دلیل نبود کتاب مقدس تاخیر خورد تا بالاخره قاری مجبور به استفاده از گوگل شود.

از جمله ی حواشی که بیش از همه مورد توجه بود عدم حضور رئیس شورای شهر بود.

در برنامه امروز از ضعیف ترین و قدیمی ترین سیستم صوتی استفاده شد. ضعفی که باعث میشد گهگاهی از انتهای سالن جلسه صدای همیشگی سیستم را تنظیم کنید شنیده میشد و جالبتر وقتی سیستم تنظیم میشد صوت ممتد آزار دهنده ی مراسمات قدیم قابل تحمل نبود.
در اینحا در وهله ی نخست جای تامل و تعجب است چرا دستگاهی که خود از متولیان فرهنگ یک شهرستان است نباید مجهز به سیستم صوتی تصویری باشد و حال که اجرا کنندگان هزینه ی اجرا را بابت اجرا میپردازند چرا سیستمی در شان و منزلت خودشان تامین نمیکنند...!

برنامه ی امروز غایبین بسیار داشت.
شهردار سابق می گویند بیمار بود و نیامد و شورای شهر سابق نیز به اذعان برخی از این افراد دعوت رسمی نشدند.

از جمله ی دیگر ضعف های این برنامه نبود هر گونه شادی و تنوع بود. نه خبری از هیچگونه موسیقی دیده شد و نه اجرا کننده ای ی تا حداقل با حرف و سخن برنامه گرم نگه داشته شود.

در این برنامه امّا حضور پرشور مردم شاید همه خلاهای گفته شده را پر کرد که صدالبته ربطی به اجرا کننده برنامه قطعا نداشت. ۹۰ درصد مدعوین مهمانان و دوستان شهردار بودند اگر چه محل سالن نیز بسیار گرم و مناسب مردم روزه دار نبود.

امیدواریم روزی برسد برنامه های شهرستان به مانند سایر مناطق همجوارمان اجرا شوند.

حواشی معارفه ی شهردار لنده+تصویر

برچسب ها: شهردار لنده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
جمع کنید بابا با این شهرداری مسخره و قومی قبیله ای خاتمی مرد و رفت اما شورا ازش باقی مانده شهردار قومی قبیله ای به درد خودش و جیبش میخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار