حجت الاسلام موسوی گفت: تصدی گری بانک ها در واحد های تولیدی، باعث خروج واحد ا از چرخه تولید و بیکاری کارگران می شود و دستگاه قضایی استان تلاش می کند ضمن حفظ حقوق بانک ها از تعطیلی واحد های تولیدی جلوگیری کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 27 April 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان دادگستری استان فارس که با حضور استاندار فارس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار شد گفت: کارگروه حقوقی قضایی در استان تشکیل شده است و برای اجرایی کردن شعار سال در دادگستری استان فارس آماده همکاری و تعامل با سایر دستگاه و نهادهاست.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از اولویت های دستگاه قضایی استان است و پس از تشکیل کارگروه ویژه در مجموعه قضایی استان، برنامه های محوری شعار سال در استان نیز تدوین شود.

وی اضافه کرد: تصدی گری بانک ها در واحد های تولیدی، باعث خروج واحد ا از چرخه تولید و بیکاری کارگران می شود و دستگاه قضایی استان تلاش می کند ضمن حفظ حقوق بانک ها از تعطیلی واحد های تولیدی جلوگیری کند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسئولان فارس در حیطه وظایف خود برای تحقق شعار سال باید تصمیمات شجاعانه اتخاذ کنند و دادگستری فارس به نخبگان و شرکت های دانش بنیانرا از سال های گذشته توجه ویژه داشته و امسال این توجه را مضاعف می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار