رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اختصاص گالری تبلیغات شهری به مضامین مربوط به ماه پربرکت رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 07 April 2022

احمد رضایی درباره مضمون دوره جدید تبلیغات شهری اظهار داشت: در ماه‌های اخیر گالری شهری را در قالب دوره‌های مقدماتی یا دوره‌های انتظار به یک موضوع اختصاص می‌دهیم و این موضوع را در دوره بعدی تکمیل می‌کنیم.

وی افزود: پس از اختصاص تابلوهای تبلیغات شهری به طرح‌هایی با عنوان «این یه قانونه» در نوروز 1401 که با هشتگ #سال_پربرکت طراحی شده بود، تابلوهای تبلیغات شهری از ابتدای ماه مبارک رمضان به طرح‌هایی با هشتگ #ماه_پربرکت اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: در گالری شهری نوروز با عنوان «این یه قانونه»، تأکید شده بود که مهمان‌نوازی، دورهم بودن، گفتن بسم‌اله، خوش‌انصافی و سحرخیزی به زندگی برکت می‌آورد که مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان بود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: «نگاه به مادر؛ کوتاه اما پربرکت»، «بازی با یک نوزاد؛ ساده اما پربرکت»، «تشویق یک نوجوان؛ آسان اما پربرکت»، «آب دادن به یک گیاه؛ کم اما پربرکت» و «غذا دادن به یک پرنده؛ کم اما پربرکت» از جمله مضامین گالری شهری در ماه مبارک رمضان است.

رضایی هدف استفاده از این مضامین در گالری شهری را تأکید بر این نکته دانست که در کنار انجام کارهای بزرگ و خاص، کارهای کوچک مثبت نیز به زندگی ما برکت می‌دهد.

گفتنی است؛ این دوره از تبلیغات شهری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که علاقه مندان برای دریافت طرح های هر یک از تبلیغات شهری می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار