جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور:
جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور، گفت: نمونه ای از همت والای آن ها در عملیات بزرگ بازی دراز متبلور شد و غیرت و تعصب رزمندگان را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 06 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار «حسن شرفی » در حاشیه مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث افزایش قدرت فرهنگی نظام در مقابل هجمه های دشمنان و ایجاد رعب و وحشت میان آن ها می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها که نوعی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیز محسوب می‌شود زمینه های افزایش همدلی ، وحدت و اتحاد میان مردم کشورمان را هم فراهم می‌کند.

سردار شرفی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان باید در تمامی عرصه‌ها زنده و جاری باشد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت می تواند عامل بازدارنده ای در برابر تهدیدات و هجمه های دشمنان باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور تاکید کرد: امروز مسئولان نظام وظیفه دارند جهاد تبیین را در دستور کار قرار داده و رشادت رزمندگان  وواقعیت های دوران دفاع مقدس را برای مردم و خصوصا نسل جوان بازگو کنند.

وی همچنین عملیات بازی دراز را یکی از عملیات های بزرگ و مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمندگان سلحشور و جان بر کف اسلام توانستند در آن دوران با غیرت مثال زدنی خود این ارتفاعات مهم و استراتژیک را از دست دشمنان خارج کنند.

سردار شرفی در پایان گفت: دوران دفاع مقدس به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد زمانی که ملت بزرگ ایران متحد شده و دست به دست هم بدهند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود مقابل آن ها ایستادگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار