فرماندار تالش در جلسه ستاد تنظیم بازار
کد خبر: ۱۰۴۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 20 May 2022

 

فرماندار تالش در جلسه تنظیم بازار و تجلیل از بسیجیان بازرس نانوایی که با حضور سرهنگ عزیزی فرمانده سپاه و مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ؛ اظهار کرد : بسیجی بعنوان نیرویی داوطلب مردمی از بطن جامعه برای حفظ ارزش های انقلاب بدون انگیزه و هدف اقتصادی و مالی همیشه در خط مقدم بوده و این مهم را در عرصه هشت سال دفاع مقدس، محرومیت زدایی، حوادث طبیعی، عمران و آبادانی کشور و اخیراً در عرصه مبارزه با بیماری کرونا به اثبات رسانیده است.

به گزارش تابناک گیلان، فرماندار تالش اخلاص را جزو جوهره و ذات بسیج دانست و بیان داشت : اخلاص هم جز، جوهره و ذات بسیج است.این اخلاص شما عزیزان است که در ایام تعطیلات و وقتهای استراحت خودتان تا ساعتها به عنوان ناظرین معتمد در نانوائی ها حضور دارید و کمیت، کیفیت و بهداشت را مورد بررسی قراردهید .

کیا عاشوری در توصیف روحیه بسیجی افزود : در جامعه ما گروهی از انسانها هستند که نه بر اساس وظیفه و تکلیف سازمانی بلکه با معامله با خدا و برای رضای خدا برای آسایش و آرامش مردم سر از پا نمی شناسند و آن گروه شما بسیجیان هستید، هر چیزی در ذات خود خاصیتی دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان خطاب به اتحادیه و صاحبان نانوایان گفت : انتظار ما از اتحادیه نانوایان و صاحبان نانوایی های سطح شهرستان این است که در این شرایط سخت به فکر مردم باشند،و ساعتها پخت خود را رعایت بکنند تا شهروندان عزیز دچار مشکل نباشند.

وی ضمن ابراز رضایی از کافی بودن آرد در شهرستان بیان داشت : الحمدالله آرد به اندازه کافی وجود دارد و باتوجه به فصل کشاورزی و افزایش میزان مصرف نان، خبازان عزیز اهتمام ویژه داشته باشند.در چند روز اخیر حدود ۸۰۰ گونی آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه به نانوایی ها تخصیص داده شد و انشاله سهمیه فوق العاده جدید هم برنامه ریزی شده و به دست نانوایی ها خواهد رسید .

فرماندار تالش تاکید کرد : بسیجیان عزیز دقت داشته باشند تا نانوایی هایی که در پخت نان کوتاهی میکنند و باعث التهاب در سطح شهرستان می شوند را شناسایی تا هم به مردم معرفی شوند، هم با آنها برخورد قانونی بعمل آید.

در پایان از بسیجیان که به عنوان بازرس در نانوایی ها برای کنترل از لحاظ کیفیت ، ساعات پخت و بهداشت با مسئولین ذیربط همکاری کردند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار