درست چندین روز بعد از هشدار فرماندار دهلران امروز درگیری فیزیکی بین نیروهای پتروشیمی دهلران اتفاق می افتد که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و افراد حاضر در سایت پتروشیمی دهلران قائله ختم به خیر می شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 29 May 2022

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: در حالی اواخر هفته گذشته نیروی حراست پتروشیمی دهلران از سوء قصد فرد یا افراد مسلح جان سالم به در بردند که صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز در گفت گو با رسانه ها عنوان کرد که مدیرعامل پایتخت نشین پتروشیمی دهلران باید پاسخگوی تبعات سیاسی و امنیتی این نوع حوادث باشد.

حال درست چندین روز بعد از هشدار فرماندار دهلران امروز درگیری فیزیکی بین نیروهای پتروشیمی دهلران اتفاق می افتد که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و افراد حاضر در سایت پتروشیمی دهلران قائله ختم به خیر می شود و تنها یکی از طرفین درگیری برای ساعاتی در بیمارستان شهدا دهلران به صورت موقت بستری می شود.

حال سوال اینجاست چرا مسئولان پتروشیمی دهلران الخصوص مدیرعامل به سادگی از کنار حوادث و مشکلات این پروژه عظیم که نظام و دولت میلیارد ها تومان سرمایه بیت المال به آن تزریق کرده این چنین از کنار حوادث واتفاقات آن به راحتی عبور می کند ؟

به راستی چارت افرد جذب شده در سیکل اداری پتروشیمی دهلران بر اساس چه معیار و شاخص هایی بوده که امروز برخی از آنها چنان جولان می زنند که گویی پتروشیمی دهلران ملک شخصی آنها است !

بدون شک تکرار تیر اندازی ، جذب نیروهای غیر بومی خارج از ضوابط تعریف شده و درگیری فیزیکی در پتروشیمی دهلران در ماه ها و هفته ها ی اخیر می توان حوادث تلخ تری را پیش بینی کرد و اینجاست که باید مسئولان شهرستان بخصوص اعضای شورای تامین و نهاد های امنیتی با تدبیر بیشتر جریانات و اتفاقات مختلف این پتروشیمی را رصد کنند !

بدون شک برای جلوگیری از حوادث تلخی همانند حادثه اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۱ نفرشد تغییرات در شاکله پتروشیمی و شرکت های زیر مجوعه آن که بخشی از آن به صورت محلی اداره می شود از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد در غیر این صورت کم توجهی و عبور کردن از موضوعات مختلف که در پتروشیمی دهلران اتفاق افتاده و یا در حال اتفاق است می تواند زنگ خطری باشد برای حوادث تلخی که دور از انتظار نیست باشد که مسئولان پتروشیمی دهلران قبل از این ضرب المثل ، نوش دارو بعد از مرگ سهراب، اقدامات آنی در دستور کار خود داشته باشند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار