دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هفتمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور مقام نخست حیطه فلسفه پزشکی و مقام سوم حیطه استدلال بالینی را به دست آورد .
کد خبر: ۱۰۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 03 October 2015
هفتمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور، در دو مرحله گروهی و انفرادی، در چهار حیطه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این المپیاد، به سرپرستی دکتر پیوند باستانی شرکت کرده و موفق به کسب دو مدال طلای انفرادی و سه مدال طلای گروهی، دو مدال نقره انفرادی، دو مدال برنر انفرادی و سه مدال برنز گروهی شدند.

بر اساس اعلام نتایج، دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرحله گروهی در حیطه فلسفه پزشکی به مقام نخست کشور و در حیطه استدلال بالینی به مقام سوم این المپیاد علمی دست یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسمی از این افتخارآفرینان به همراه مدرسان و مجریان برنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور تقدیر کرد.

در حیطه فلسفه پزشکی محمدمهدی ظاهرنسب از رشته داروسازی به مدال طلای انفرادی و طلای گروهی، محمدحسین بهمن زادگان از رشته پزشکی به مدال طلای گروهی و نقره انفرادی و حسین صابر از رشته داروسازی به مدال طلای گروهی، در حیطه استدلال بالینی، سارا حاصلی از رشته پزشکی به مدال طلای انفرادی و برنز گروهی، سید سعید محمدی از رشته پزشکی به مدال برنز انفرادی و برنز گروهی و مهسا کهندل نیز از رشته پزشکی به مدال برنز گروهی، در حیطه علوم پایه محمد فرهمندنیا از رشته پزشکی به مدال نقره انفرادی و در حیطه مدیریت نیز امید میرزایی از رشته پزشکی به مدال برنز انفرادی دست یافتند.

تیم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حیطه فلسفه پزشکی به مسئولیت دکتر علیرضا مهدیزاده، در حیطه استدلال بالینی به مسئولیت دکتر شهرام پایدار، در حیطه علوم پایه به مسئولیت دکتر طاهره کلانتری و در حیطه مدیریت به مسئولیت دکتر زهرا کاووسی به این مسابقات اعزام شدند.

همچنین از دکتر علی نورافشان رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه، ربابه سلطانی و ارسلان مرادی، اعضای دفتر استعادادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین تقدیر شد.

محمدرضا دروش، سینا کارده، سید محمدمهدی شرافت و نسرین ابوالحسن بیگی دیگر اعضای تیم اعزامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این المپیاد علمی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار