استاندار مرکزی گفت:مهمترین پروژه دولت افزایش اعتماد مردمی است و آنچه باعث شده تا این اعتماد آسیب ببیند در عدم تحقق وعده و شعار است.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 08 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان محلات افزود:اتمام طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این طرح ها باید تعیین تکلیف شود.
وی یادآورشد: برای این مهم باید سازوکار اندیشیده شود تا طرح ها برای اتمام و بهره‌برداری تعیین تکلیف شوند.
وی اظهار داشت: تکمیل این طرح به کار جهادی و شبانه روزی نیاز دارد و نیازمند برنامه‌ ریزی دقیق و دلسوزانه است.
استاندار مرکزی گفت: ۸۰ تا ۹۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است ۳۰ سال اعتبارات کشور فقط در این طرح ها هزینه شود.
مخلص الائمه در ادامه افزود: اعتماد و امید مردم یکی از مهمترین مسائلی است که دولت با آن می پردازد و به تعبیر مقام معظم رهبری، احیا امید به مردم امری ضروری است که مستلزم ترمیم و حرکت جدی و جهادی است.
استاندار مرکزی با یادآوری برنامه دولت در مقابله با کووید ۱۹ گفت: با مدیریت مناسب و تولید واکسن اکنون ابتلا و فوتی های ناشی از این بیماری کاهش چشمگیر یافته است.
وی اظهار داشت: ترمیم ساختار اداری، نظام حمایت از تولید، اصلاح نظام هدفمند سازی یارانه، سیاست و تجارت خارجی از مسائل جدی است که دولت به آن پرداخته است.
استاندار مرکزی گفت: ناکارآمدی ریشه در نظام اداری، فرتوت و مستهلک دارد که باعث نارضایتی می‌شود بنابراین باید این مهم مدیریت شود.
مخلص الائمه افرود: مردم در اجرای اصلاح نظام یارانه با وجود نواقص با نجابت همکاری کردند و اکنون نگرانی در حوزه تولید است تا بتوانیم یک دوره تولید را هدایت و مسیر هموار و تولید به شکوفایی برسد.
فرماندار شهرستان محلات هم گفت: تمام سعی و تجربه خود را در راستای مدیریت جهادی گام دوم انقلاب،تکریم مردم و حفظ بیت المال با پیگیری جدی در چارچوب آرمانهای امام و رهبری به کارخواهم گرفت.
علیرضا ملک جانی افزود: تلاش خواهم کرد در راستای اهداف دولت مردمی و انقلابی با استفاده از ظرفیت های موجود قدم بردارم.
وی اظهار داشت: از همه مدیران و مسئولان شهرستان تقاضا دارم با همدلی، همفکری حداکثری در عرصه‌های مختلف من را یاری کنند.
در این آیین از زحمات محمد رضا ناظری قدردانی و علیرضا ملک جانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان محلات معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار