مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری در سفر به استان قم، وضعیت نامه های مردمی جمع آوری شده در سفر سال گذشته رئیس جمهور به این استان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 19 June 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مجید رضا فولادی مدیر کل بازرسی ،نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری در جریان سفر به قم، از مرکز ارتباطات مردمی (سامد) استانداری قم بازدید کرد.

وی سپس در جلسه ای با حضور مدیران بانک های استان با بیان این که هیچ قصوری از بابت تاخیر در پاسخ به درخواست های مردمی به ویژه در سفر های استانی ریاست جمهور ی از هیچ مقام و نهادی  پذیرفته نیست ،خاطر نشان کرد :  از 83 هزار نامه ثبت شده در سفر  آیت الله رئیسی به  استان قم، قریب به۱۴ هزار مورد آن به بانک ها ی استان ارجاع شده است.

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم همکاری بانک های استان برای پرداخت تسهیلات مصوب گفت: رسیدگی سریع ،دقیق و بارویکرد حل مساله به مطالبات عمومی مردم از وظایف دستگاههای اجرایی است .

وی ارتباط مستمر مراکز ارتباطات مردمی با شهروندان را در جهت رسیدن به عدالت و پاسخگویی شفاف ضروری دانست و گفت: نامه های مردمی در نهاد ریاست جمهوری در اولویت امور است و رسیدگی به آنها در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر مستقیم دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار