بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان هاي گلوگاه، بهشهر، نکا، مياندورود، ساري، جويبار، سيمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فريدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر2جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد
کد خبر: ۱۰۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 20 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی تیر ماه 1401 در روز چهار شنبه، یکم تیر ماه از شهرستان های معین خبر داد
 سرهنگ "محمدرضا کریم پور" در تشریح این خبر، گفت:

برابر ابلاغيه سازمان وظيفه عمومي ناجا، اعزام به خدمت مشمولان، اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی تیر ماه 1401 راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه، یکم تیر ماه در دو نقطه از استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان هاي گلوگاه، بهشهر، نکا، مياندورود، ساري، جويبار، سيمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فريدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر2جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در ادامه، اظهار داشت:

مشمولان ساکن شهرستان هاي محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر برای اعزام به مراکز آموزشی می بایستی به مجتمع نفريحي سيترا (پلاژحسيني) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.
سرهنگ کریم پور، افزود: کليه مشمولاني که مرکز آموزش آنها داخل استان ( شهيد اديبي مرزن آباد، شهيد قاسميان و کفايت آموزش سپاه استان ) و همچنين شهيد کچوئي کرج و قرارگاه خاتم الانبياء يزد ثبت شده است، مي بايست بصورت انفرادي به مراکز آموزش اعزام شوند و نياز به حضور در محل اعزام استان نمي باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به عدم اعطاي مرخصي در دوره رزم مقدماتي همراه آوردن کارت تزريق واکسن کرونا، برگ اعزام به خدمت، برگ اعلام محل مراجعه مشمول، برگه واکسيناسيون و مدارک مربوط به شرايط خاص شامل مدارک تاهل، فوت والدين، جانبازي پدر، خانواده درجه1 شهدا، فرزند نظامي شاغل و وابسته در روز اعزام ضروري است.
کریم پور خاطرنشان کرد: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردي از قبيل:کوتاه نمودن موي سر، گرفتن ناخن ها و.... را رعايت و وسايل شخصي، بهداشتي، قاشق و چنگال، ليوان و لباس گرم و.... را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده ها براي بدرقه مشمولان در محل اعزام اکيداً خودداري نمايند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه یاد آور شد: باستناد ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي مشمولان خدمت وظيفه عمومي که براي رسيدگي و یا اعزام برای طي دوره ضرورت احضار مي شوند چنانچه در مهلت ياموعد مقرر خودرا معرفي نکنند غايب شناخته شده و پس از دسنگيري درصورتي که طبق مقررات اين قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخيص داده شوند به خدمت اعزام و با آنان به ترتيب زير رفتار مي شود:
1- چنانچه مدت غيبت اوليه در زمان صلح کمتر از سه ماه و در زمان جنگ کمتر از 15 روز باشد با سه ماه اضافه خدمت و بيش از سه ماه در زمان صلح و بيش از 15 روز در زمان جنگ با 6ماه اضافه خدمت برای آنان اعمال می شود.
2- برای مشمولاني که مدت غيبت اوليه آنان در زمان صلح از يکسال و در زمان جنگ از دو ماه تجاوز کند علاوه بر اعمال اضافه خدمت مذکور، فراري محسوب شده و به مراجع صالح قضايي معرفي خواهند شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار