در سالروز گرامیداشت حماسه پدخندق؛
یادواره ۸ شهید والامقام پدخندق بخش سرفاریاب در مسجدالرضای شهر سرفاریاب برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 27 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ عدالتمند سخنران این مراسم با اشاره به اینکه حماسه افتخار آمیز پد خندق بریده و گوشه‌ای از دوران دفاع مقدس است گفت: ما نیازمند آن هستیم تا در این آیین ارزش‌ والای شهداء که معرفت، ایثار و شجاعت بود را بهتر بشناسیم و آنرا در زندگی به کار ببریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه چرام هم حماسه پد خندق را برگ زرینی از تاریخ استان عنوان کرد و گفت: گرما و حرارت این روز‌ها یاد آور عطش و تشنگی بی امان رزمندگان دلیر این دیار در آن حماسه افتخار آفرین است.

سرهنگ پوربهشت برگزاری این یادواره را فرصتی دانست تا مقاومت و ایثار آن غیور مردان با دستان خالی و در نبرد‌های تن به تن با دشمن بعثی را برای نسل‌های امروزی بازخوانی کنیم.

رایگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام هم گفت: لازم است با برگزاری این گونه یادواره ها، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان و نسل‌های آینده زنده کنیم.

این مراسم معنوی به همت حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب، بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام، بسیج سپاه ناحیه و موسسه‌ خیریه امام زمان(عج)، آبشار عاطفه ها، گروه جهادی راهیان مولا امام علی (ع) و شورای اداری بخش سرفاریاب برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار