فرمانده انتظامی دیر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان دیر از کشف 98 درصدی جرائم خشن در یک سال گذشته در سطح شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 04 October 2015
تابناک بوشهر: داریوش مردانی دیروز با تبریک هفته ناجا گفت: حادثه دلخراش و مصیبت‌بار منا که سبب جان باختن عده زیادی از حجاج بیت‌الله الحرام شد تنها نمونه کوچکی از بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود است.

وی از نام‌گذاری شعار امسال هفته ناجا به نام «اقتدار پلیس،همدلی و هم‌زبانی، امنیت و آرامش» در سراسر کشور خبر داد و افزود: در طول یک سال گذشته با همکاری همکاران و همدلی و هم‌زبانی مسئولان و شورای تأمین در سطح شهرستان، شاهد کشف 98 درصدی جرائم خشن بوده‌ایم.

مردانی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایثار و شهادت از امنیت مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته 7 فقره سرقت به عنف و زورگیری در سطح شهرستان اتفاق افتاده که تمام این سرقت‌ها کشف و همه افراد مرتبط با این پرونده‌ها را به مقامات قضایی معرفی‌ شده‌اند.

وی از کشف 2 فقره تجاوز به عنف در شهرستان دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای پلیس در برقرار امنیت، مشارکت دادن مردم در این عرصه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از تشکیل 170 پرونده کالای قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال در سطح شهرستان دیر خبر داد و افزود: در این راستا 165 نفر مرتبط با پرونده‌های قاچاق دستگیر  و 163 خودرو توقیف و 9 باند نیز توسط همکاران پرتلاش منهدم شد.

مردانی گفت: امنیت و آرامش در ایران اسلامی با تلاش‎های نیروی انتظامی و با مشارکت و همدلی مردم در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی قشرهای مختلف جامعه گفت: در 5 ماهه امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 4 درصدی تلفات جانی رانندگی، رشد 22 درصدی تصادفات جرحی، رشد 5 درصدی تصادفات منجر به خسارت، رشد 39 درصدی عبور از چراغ‌قرمز و همچنین با رشد 24 درصدی عدم استفاده از کمربند ایمنی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر، ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه‌محور بودن را ازجمله اهداف ناجا، برشمرد و تصریح کرد:همه تلاشمان را به کار خواهیم بست تا با رعایت به شئون اخلاقی، ضوابط و معیارهای قانونی و قواعد اصول نظم و انتظام عمومی، برای امنیت و آرامش یکایک مردم گام برداریم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار