معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در بوشهر:
تنها وظیفه آموزش و پرورش در انتخابات های مختلف تشویق و تبلیغ برای حضور گسترده است و بدون تردید هرجا مردم به صورت انبوه مشارکت داشته اند نتایج مطلوبی در انتخابات های مختلف به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 04 October 2015
تابناک بوشهر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران، روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی سراسر استان بوشهر بیان کرد: پرسش مهر امسال تنها یک پرسش نیست بلکه دفاع از حیثیت کشور است
 
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ حمیدرضا کفاش در گردهمایی مدیران، روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی سراسر استان که با حضور مدیرکل و شورای معاونین اداره کل برگزار شد اظهار داشت: فعالیت پرورشی کارگاه عملی تربیت است لذا توجه به همه ابعاد و ساحت های 6 گانه تربیتی برای دست یابی به کمال ضروری است.
 
وی به تاکید وزیر آموزش و پرورش به لزوم تقریب نگرش ها اشاره کرد و افزود: راه حل مشکلات در نظام تعلیم و تربیت نزدیک کردن نگرش ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و برای پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان، دخالت همه اجزای جامعه الزامی است.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ما متولی تربیت همه دانش آموزان با سلایق و افکار مختلف هستیم و صرفا برای رضایت و منافع  قشر خاصی از جامعه رفتار نخواهیم کرد.
 
کفاش به پرسش مهر امسال رییس جمهور اشاره و تصریح کرد: پرسش مهر امسال تنها یک پرسش نیست بلکه دفاع از حیثیت کشور است و امیدواریم همه بخش های ستاد و صف در آموزش و پرورش در این امر مشارکت فعال و سازنده داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: مردم در در سال 92 به عقلانیت و اعتدال رای دادند بنابراین باید به خواسته ملت با احترام و ادب برخورد شود و از مصادره دستاوردها و ارزش های انقلاب مانند شهدای سرفراز، به گروهی اندک در جامعه پرهیز شود.
 
معاون وزیر با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش عدم دخالت تبلیغاتی در انتخابات است تاکید کرد: تنها وظیفه آموزش و پرورش تشویق و تبلیغ برای حضور گسترده در انتخابات های مختلف است و بدون تردید هرجا مردم به صورت انبوه مشارکت داشته اند نتایج مطلوبی در انتخابات های مختلف به همراه داشته است.
 
وی در پایان توجه به حوزه مجازی را ضروری دانست و گفت: در حوزه مجازی نه می توان از مساله فرار کرد و نه مقابله چاره کار است بلکه باید در این فضا با افزایش تولید و نظارت، میدان داری کرد.

به گزارش تابناک، دیروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مسوولان ارشد استان بوشهر، کنگره بزرگداشت شهید شاخص سال 94 کشور و آیین آغاز اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جدید در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار