در پی نامساعد بودن شرایط جوی:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از لغو گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 30 July 2022


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ولی موسوی با اعلام این خبر گفت: در پی شرایط نامساعد جوی وهشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان دومین گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق که قرار بود شنبه 8 مردادماه به میزبانی آموزش وپرورش شهرستان دنا برگزار شود لغو و به اواخر هفته موکول شد.
وی با بیان اینکه این گردهمایی در راستای پروژه مهر و برای هماهنگی وتعامل بیشتر میان روابط عمومی ها برگزار خواهد شد گفت: تبیین جایگاه و نقش روابط عمومی در آموزش وپرورش، برگزاری کارگاههای آموزشی تکنیک های خبرتویسی، فن بیان و سخن وری، بررسی فعالیت‌ کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در شهرستانها و مناطق و چالشهای پیش روی حوزه روابط عمومی بخشی از برنامه‌های گردهمایی یک روزه روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که با مساعد شدن شرایط جوی برگزار خواهد شد.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بارش ها روز جمعه و شنبه در استان شدت می گیرد و جهت مقابله با خسارات احتمالی تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در آماده باش کامل باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار