به دلیل اختلاف بین دو دستگاه؛
صبح امروز کارگران شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تخلیه کردند.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 02 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل تامین اجتماعی این استان گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره به هر دلیلی ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر می‌اندازد.

چراغ سحر افزود: شهرداری از ما مطالبه دارد و ما نیز از شهرداری مطالبه داریم.

وی ادامه داد: مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری بدهی های انباشته شده شهرداری و سازمان های تابعه و پیمانکاران شهرداری در سال های گذشته و در حال پیگیری است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که بین شهرداری و تامین اجتماعی وجود دارد اضافه کرد: شهرداری ۲۳ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و تامین اجتماعی ۶ میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکار است.

چراغ سحر با بیان اینکه بدهی شهرداری مربوط به آرامستانها، فضای سبز و پیمانکاران است و بدهی تامین اجتماعی مربوط به عوارض شهری است گفت: شهرداری مدعی است مطالبات پیمانکار طرح ها ارتباطی به شهرداری ندارد.

وی ادامه داد: چندین جلسه با شهردار یاسوج و نمایندگان شهرداری برگزار شد و با توجه به اینکه شهرداری یاسوج اقدامی بابت پرداخت بدهی خود انجام نداد، در خصوص مسدود شدن حساب های شهرداری نزد بانک شهر و بانک ملی اقدام شد.

مدیرکل تامین اجتماعی اضافه کرد: اما با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرف نظر شد.

چراغ سحر چراغ سحر با تاکید بر اینکه ما تعامل و رفع مشکلات را از طریق برگزاری نشست موثرتر می داانیم، از مسئولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار