کهگیلویه وبویراحمد
ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 97 درصد است که بعد از استان‌های هرمزگان و بوشهر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۱۰۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 05 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از استان‌های بوشهر و هرمزگان استان کهگیلویه و بویراحمد سومین مشترک پردرآمد کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عبدالحسین افتخاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 97 درصد است که بعد از استان‌های هرمزگان و بوشهر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 158هزار مشترک تلفن ثابت و 320 سایت بی‌تی‌اس تلفن در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 150 سایت کار جی‌اس‌ام و مشترک همراه را انجام می‌دهند، گفت: با تلاش همکاران دلسوز اکنون مراکز گسترده و شبکه گسترده فیبر نوری در حال ارائه خدمت به مردم فهیم استان است.

افتخاری با اعلام "در 6ماهه نخست سال 93 از رتبه 30 به رتبه 6 مخابرات در کشور صعود کردیم" ابراز کرد: از نظر دیتا از 30 به رتبه 5 و در زمینه فروش پهنای باند و ای‌دی‌اس‌ال و موبایل از رتبه 26 به 3 و 8 کشور ارتقا یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده اپراتورهای دیگری برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم در استان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 151 سایت جی‌اس‌ام روستایی و 320 سایت تلفن همراه در استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار