رئیس دادگستری شهرستان لنده در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت سید الشهدا(ع)و تبریک روز خبرنگار گفت:تقارن با برکت هفده مرداد ماه امسال با روز عاشورای حسینی بیانگر رسالت و مسئولیت سنگین خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و عدالت طلبی و تسلیم‌ناپذیری […]
کد خبر: ۱۰۶۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛  اگر باور داشته باشیم که برای مردم خدمت می کنیم و دانستن حق مردم است ارتباط مستمر رئیس دادگستری شهرستان لنده با رسانه باعث شده است تا خدمات، اطلاعیه ها و اقدامات  این دستگاه مهم بموقع به دست مردم شهرستان برسد و جهاد تبیین به معنای واقعی در این دستگاه اداری دیده شود.

رئیس دادگستری شهرستان لنده در این آیین با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت سید الشهدا(ع)و تبریک روز خبرنگار گفت؛ تقارن با برکت هفده مرداد ماه امسال با روز عاشورای حسینی بیانگر رسالت و مسئولیت سنگین خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و عدالت طلبی و تسلیم‌ناپذیری و عدم سازش در مقابل کفر و ظلم، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) پیام‌آور حماسه عظیم کربلا را الگوی خویش قرار دادند. بانویی که با جهاد تبیین پیام قیام سرخ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به سرتاسر عالم رساندند و اهداف و برنامه‌های شیطانی کفر زمان را برملا ساختند.

ایرج علیبازی اظهار داشت:روز خبرنگار و ۱۷ مرداد بهانه‌ای است برای تجلیل از فعالیتهای افرادی است که که وظیفه روشنگری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه را بر عهده دارند و زیربنای توسعه کشور هستند. چراکه ترقی، پیشرفت و توسعه هر منطقه ای در گرو دانایی، آگاهی و توسعه اطلاع‌رسانی مردم آن دیار است.

در این آیین به پاس ارتباط مسمتر خبرنگاران شهرستان با مجموعه ی دادگستری شهرستان و تلاش در راستای تبیین خدمات و اقدامات دادگستری از فعالین این حوزه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار