تاکید رئیس آموزش و پرورش  لنده به اعضای شورای آموزش و پرورش؛
جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با محوریت پروژه ی مهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 17 August 2022

رئیس آموزش و پرورش لنده از لزوم بازگشت آموزش و پرورش به مردم خبر داد و گفت انتظار دارم از تک تک اعضای اعضای شورا که مردمی سازی آموزش پرورش اولویت و صدر برنامه هایتان باشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه ی شورای آموزش و پرورش با حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان لنده و اعضای این شورا با محوریت پروژه ی مهر و امتحانات شهریور ماه در محل اداره لنده برگزار شد.

در این نشست آهنین جان رئیس آموزش و پرورش لنده با تبریک ایام بازگشت آزادگان سرافراز به میهن گفت؛ آزدگان نماد صبر و استقامت و وارثان شهدای گرانقدر و ایثارگران جامعه هستند که زیر شدیدترین شکنجه ها حاضر به پشت کردن به ارزش های امام و انقلاب نشدند و امروز عظمت جامعه مرهون جانفشانی جامعه ی ایثارگری است و یاد و خاطره ی این عزیزان را گرامی میداریم.

وی به دومین مناسبت پیش رو ،هفته ی دولت اشاره کرد و اظهار داشت؛ یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شهدای عرصه ی خدمت را گرامی میداریم و لازم است به تشریح اقدامات و خدمات انجام گرفته ی دولت مردمی در ابعاد مختلف خصوصا در مجموعه ی آموزش و پرورش کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده دو دستور کار این جلسه را، پروژه مهر و امتحانات شهریور ماه برشمرد و پیرامون موضوع امتحانات گفت، مقدمات برگزاری امتحانات مدت زیادی است در دستور کار معاونت آموزشی و مجموعه ی همکاران حوزه آموزش هست، جلسه ی ستادی برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

آهنین جان با اشاره به اهمیت امتحانات و رفاه حال فرزندان منطقه اظهارداشت؛ دو حوزه امتحانی مجزا برای پسران و دختران آماده شد.

وی گفت؛ حوزه پسران با تعداد ۱۶۰ نفر در مدرسه علامه حلی و دختران به تعداد ۷۸ نفر از یکم تا بیست سوم شهریور  ماه آماده برگزاری امتحانات خواهد بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پروژه مهر به عنوان اولویت جلسه ی امروز بیان داشت؛ اهدافی چون آماده سازی مدارس، سازماندهی نیروها، ثبت نام دانش آموزان از جمله ی مورادی است که در دستور کار جدی قرار دارند.

احیای دوباره آموزش و پرورش و بازگشت به مردم در صدر برنامه های شورای باشد/مهری متفاوت را برای دانش آموزان رقم خواهیم زد+تصویر

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه به لزوم بازگشت آموزش و پرورش به مردم تاکید و از شورای آموزش و پرورش خواست با داشتن ایده، راهکار و خلاقیت به ارائه پیشنهادات کاربردی، مردمی کردن آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهند.

آهنین جان با برشمردن مزایای ارتباط مستمر و همراهی و تعامل فرهنگیان، خیرین و گروه های خیریه و جهادی، نخبگان و معتمدین و متنفذین با مجموعه ی آموزش و پرورش از مدارس تا اداره از اعضای شورای آموزش پرورش بر این مهم تاکید و گفت، انتظار دارم کمکمان کنید تا آموزش و پرورش را احیا و به مردم بازگردانیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش همچنین یادآور شد؛ زمانی در حوزه های مختلف از آموزشی تا پرورشی، شهرستان لنده حرف برای گفتن داشت و جز رتبه های برتر بودیم که از امروز باید با برنامه به احیای دوباره هر دو حوزه فکر کنیم و برنامه های مستمر داشته باشیم.

رییس آموزش و پرورش لنده در پایان از اعضای شورا خواست به فکر استقبالی متفاوت از دانش آموزان در مهرماه باشند.

احیای دوباره آموزش و پرورش و بازگشت به مردم در صدر برنامه های شورای باشد/مهری متفاوت را برای دانش آموزان رقم خواهیم زد+تصویر

احیای دوباره آموزش و پرورش و بازگشت به مردم در صدر برنامه های شورای باشد/مهری متفاوت را برای دانش آموزان رقم خواهیم زد+تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار