معاون امور اقتصادی استانداری: وقتی به سامانه ثبت اشتغال مراجعه می‌کنیم با امار صفر برخی دستگاه‌ها مواجه می‌شویم در حالی که واقعیت چیز دیگری است!
کد خبر: ۱۰۶۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 21 August 2022
مدیرانی با آمار صفر!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احسان عسکری گفت : متاسفانه می‌بینیم که برخی دستگاه‌ها در انجام امور معمول دستگاه خود سهل انگاری می‌کنند.
عسکری با نام بردن از برخی دستگاه‌ها افزود : این دستگاه‌ها در جذب نیرو اقدام کرده اند ، اما وقتی به سامانه مراجعه می‌کنیم با آمار صفر مواجه می‌شویم!
وی ادامه داد : این همه زحمت کشیده می‌شود و اقدامات خوبی هم صورت می‌گیرد ، اما چون ثبت نمی‌شود در سطح ملی فکر می‌کنند ما اینجا بیکار و بدون برنامه هستیم.
عسکری گفت : در حضور استاندار و مدیران ارشد استانی و شهرستانی اعلام می‌کنم که اگر مدیران این دستگاه‌ها در خصوص ثبت آمار و ارقام اقدامات ، به موقع عمل نکنند اجازه حضور در جلسات را نخواهند داشت.
معاون امور اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت : گاهی با حضور مدیران برای احیای واحد تولیدی ، مشکلات را بررسی می‌کنیم بعد فردا که پیگیری می‌کنیم می‌بینیم دستگاهی که مدیر آن در بازدید حضور داشته از مصوبات خبر ندارد! بعد که از مدیر توضیح می‌خواهیم اعلام می‌کنند که مجموعه کارکنان و کارشناسان از مصوبه خبر ندارند!
عسکری با انتقاد از این نوع مدیریت افزود : همه باید واقف باشند که مشکلات واحد‌های تولیدی مشکل کل جامعه محسوب می شود و باید این مدیران در جهت احیای این واحدها همکاری لازم را داشته باشند و در خصوص مصوبات هم خود مدیر ، مسئول و موظف به انتقال این مصوبات به بدنه کارشناسی دستگاه تحت مدیریت خود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار