تابناک-فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: ۱۴۷ پروژه در بندرعباس برای هفته دولت آماده افتتاح و کلنگ زنی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 25 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، محمد مُرودی فرماندار شهرستان بندر عباس در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت ۱۴۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۶ هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.

ایشان اظهار داشت :۱۶پروژه در بخش صنعت ومعدن ،۱۸پروژه در بخش انرژی، ۱۱پروژه در بخش حمل و نقل،۲پروژه در بخش آب و فاضلاب،۵پروژه در بخش بهداشت و درمان، ۱۵پروژه در بخش کشاورزی و منابع طبیعی،۵پروژه در بخش نظامی و نیروی انتظامی،۲۵پروژه در بخش مسکن و عمران و شهرسازی و ۷پروژه در ورزشی ویک پروژه در بخش احداث مکان های فرهنگی و مذهبی و ۱ پروژه در بخش بازرگانی وتعاون از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح خواهند شد.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: در شهرستان بندرعباس ۲۰۰دهیاری موجود است که ۱۱دهیاری در سال ۱۴۰۱ مجوزدار و ساخته شده است و ۴دهیاری نیز در حال اخذ مجوز می باشند.

مرودی فرماندار بندرعباس خاطر نشان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات استانی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲۸۰ پروژه در شهرستان بندرعباس تعریف شده است که با رشد ۲۲درصدی در بهره برداری از پروژه‌ها روبرو هستیم .

مرودی تاکید کرد: اصحاب رسانه نقش سازنده و ارزشمندی را  ایفا می‌کنند و نفش بسزایی در امید آفرینی در جامعه برعهده دارند .

 وی در پایان تاکید بر ارتباط موثر بین خبرنگاران و دستگاه اجرایی شهرستان بندرعباس وایجاد تعامل بیشتر و موثر در پیگیری مسائل و مشکلات مردم خواهد شد.

۱۴۷ پروژه در بندرعباس آماده افتتاح و کلنگ‌زنی

انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار