ساعي خبر داد:‌ در نمایشگاه "توانمندی روستائیان" که با شعار روستا کانون تولید از 14 تا 17 مهر ماه برگزار می گردد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران با مشارکت مشاورین فرمانداری ها سعی در معرفی هرچه بهتر اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به بانوان اهل روستا دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 05 October 2015
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران در آستانه برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستا گفت: با عنایت به اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید  به سوی ایجاد اشتغال و توسعه پایدار است و زیربنای دستیابی به این امر توجه به روستاها با همه توان و ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی آنهاست، از این رو برگزاری نمایشگاه هایی از این دست در معرفی توانمندی های روستا و پتانسیل های فعالیت های اقتصادی مبتنی بر تولید و اشتغال و بکارگیری نیروی انسانی تاثیر بسزایی خواهد داشت .

وي با بيان اينكه  نقش دیرینه  بانوان روستایی در تداوم مشارکت های اقتصادی امری انکار ناپذیر است گفت: در طول تاریخ نقش بانوان در زمینه فعالیت های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی مطرح بوده است. 

ساعي با اشاره به نمايشگاه توانمندي بانوان عنوان كرد: در این فرصت مغتنم که به کوشش معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر رضوی و مدیران کل دفاتر امور روستایی استانداری ها در سطح ملی فراهم شده تا تلاش و کوشش، ظرفیت و نعمات نهفته در سرزمین و فرهنگ روستایی را به نمایش گذارد، با حداکثر توان مشارکت خواهیم کرد.

ساعی در ادامه گفت: در نمایشگاه "توانمندی روستائیان" که با شعار روستا کانون تولید از 14 تا 17 مهر ماه برگزار می گردد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران با مشارکت مشاورین فرمانداری ها سعی در معرفی هرچه بهتر اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به بانوان اهل روستا دارد.

مديركل امور بانوان استانداري تهران تصريح كرد:‌اين نمايشگاه در قالب معرفی طرح های کاربردی از جمله طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، تشکیل صندوق های خرد زنان  روستایی، کاروان پیک اجتماعی و خانه ات خورشید باد(خوکفایی بانوان) برپا شده و در سایر شهرستانها نیز حضور فعال بانوان کارآفرین، هنرمند و نخبه را در غرفه ها و طراحی ماکت و  خانه روستایی و ارائه دستاوردهای تولیدی و هنری  خواهیم داشت. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
کجا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار