کد خبر: ۱۰۶۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 31 August 2022

معرفی آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان

آموزش حسابداری برای افرادی که در امور مالی شرکت‌های مختلف و بنگاه‌های اقتصادی کار می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. هر چقدر میزان توانایی و تجارب حسابداران بیشتر باشد، موفقیت کاری آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر حسابداری به­ عنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه ­های مختلف تدریس می­شود که خیلی از افراد از این طریق فارغ التحصیل می‌شوند.

اما توانایی آن­ها برای ورود به بازار کار مناسب نیست و باید آموزش ­ها را به ­صورت عملی یاد بگیرند. برای این‌کار می­توان از دوره­های مخصوص برای کسب تجربه در حسابداری کمک گرفت. یک دوره خوب آموزش حسابداری می‌تواند افراد را در امور مالی توانمند کند و در بهبود وضعیت مالی و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی نقش زیادی داشته باشد.

آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان یک دوره جامع برای حسابداران طراحی کرده است که استفاده از آن می‌تواند شما را تبدیل به یک مدیر مالی موفق کند. در ادامه با محتویات این دوره آشنا خواهیم شد.

دسته‌بندی دوره های آموزشی آموزشگاه محاسبان

معرفی آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان

محاسبان دارای سه دوره در زمینه های حقوق و دستمزد، مالیات و حسابداری می باشد که هر کدام از این دوره‌ها محتوا و آموزش­ های خاص خود را دارند و هر شرکت یا شخص می‌تواند طبق نیاز خود، دوره مخصوصی را تهیه کند.

دوره آموزش حسابداری سکو؛ مناسب بازار کار

دوره مخصوص آموزش حسابداری در آموزشگاه محاسبان، سکو نام گرفته است؛ چراکه این مؤسسه تلاش می‌کند تا همه تجارب اساتید در زمان آموزش، به­ درستی به یادگیرنده انتقال پیدا کند. درواقع این یک برنامه حرفه‌ای به شمار می‌رود که استفاده از آن در بهبود جایگاه شغلی شما نقش مهمی ایفا می­کند.

درصورتی که به­ عنوان یک حسابدار از این دوره استفاده کنید، به­راحتی نسبت به مسائل مختلف حسابداری آگاهی و تسلط پیدا می‌کنید. سرفصل‌های این دوره در سه حالت مقدماتی، تکمیلی و عملی دسته‌بندی شده‌اند. شما ابتدا درباره سرفصل‌های مقدماتی حسابداری مثل تعاریف، واحد‌های مختلف اقتصادی و بنگاه‌ها آگاهی پیدا می‌کنید.

در قسمت‌های تکمیلی دوره مفاهیمی مثل اطلاعات مالی مورد نیاز در امور بانکی، حسابداری دارایی‌ها، مطالبات و بدهی‌ها و... به شما آموزش داده می‌شود. در مرحله عملی نیز تمام اطلاعات آموخته­ شده، در اسناد واقعی و پروژه‌های شبیه‌سازی شده توسط خودتان و تحت نظر استاد پیاده‌سازی می‌شود. از این طریق آموخته­ های شما تبدیل به تجربه می­شود. این دوره به دو روش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مزایای دوره آموزش حسابداری سکو

استفاده از دوره آموزش حسابداری یا سکو مزیت‌های مختلفی برای شما دارد که شامل موارد زیر است:

  • سرفصل‌های مختلفی در این دوره تدریس می­شود تا طبق این آموزش‌ها بتوانید باموفقیت وارد بازار کار شوید.
  • از جزوات مخصوص اساتید محاسبان برخوردار می‌شوید که تکمیل‌کننده آموزش شما خواهد بود‌.
  • پروژه‌های مختلف کاری با اسناد و مدارک مختلف شبیه‌سازی می‌شوند تا نقاط قوت و ضعف شما در واقعیت مشخص شود.
  • در کنار آموزش شفاهی از کتاب‌های کار استفاده می‌شود که بتوانید در منزل تمرین کنید و تحت نظارت اساتید پیش روید.
  • پس از شرکت در این دوره به مدت شش ماه موقعیت‌های مختلف شغلی به صورت رایگان به شما معرفی می‌شوند.
  • ویدیو‌های آموزشی تهیه­ شده در مؤسسه محاسبان کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند که به­ صورت نامحدود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دوره آموزشی بادیگارد مناسب تربیت مشاور!

این دوره بسیار عالی به شما کمک می‌کند تا در حوزه مدیریت منابع انسانی مثل آموزش قوانین حقوق و دستمزد به یک مشاور زبده تبدیل شوید. این دوره به شما کمک می‌کند تا انواع خطرات قانونی موجود درباره سازمان خودتان را به موقع تشخیص دهید و رفع کنید.

سرفصل‌های مختلفی در دوره آموزش حقوق و دستمزد تدریس می‌شود که شامل انواع ماده‌های قانون کار، دسته‌بندی قرارداد‌های کاری، روش‌های انجام محاسبات حقوق و دستمزد، آشنایی با نحوه کار نرم‌افزار مورد استفاده در محاسبات، آشنایی با مالیات حقوق و.. ‌. است. سطح این دوره بسیار پیشرفته است و به دو صورت آنلاین یا حضوری برگزار می‌شود و حدود ۳۶ ساعت آموزش کاربردی از این طریق در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مزایا استفاده از دوره بادیگارد!

شما با تهیه دوره آموزش حقوق و دستمزد یا بادیگارد از مزیت‌های مختلفی برخوردار می‌شوید. از‌جمله:

  • شرکت در کارگاه‌های مخصوص نوشتن قرارداد که بیشترین شباهت را به قراردادهای واقعی دارد.
  • در طول مدت استفاده از دوره پشتیبانی مؤسسه محاسبان همواره فعال است و برای آموزش تکمیلی به شما کمک خواهد کرد.
  • فایل مخصوص نرم‌افزار حقوق و دستمزد از طریق دوره بادیگارد در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • شرکت در کارگاه حل اختلاف که کاملاً شبیه‌سازی شده است و توانایی مدیریت و کنترل شما را در شرایط واقعی افزایش می‌دهد.
  • شما از پروژه مخصوص محاسبان برخوردار خواهید شد که کاملاً راه حل محور است و تأثیر فوق‌العاده‌ای در نحوه فعالیت کاری شما در بازار کار خواهد داشت.
  • در حین شرکت در دوره ۱۲ لایو بسیار باکیفیت برگزار می‌شود که می‌توانید سؤالاتتان را از افراد بسیار ماهر بپرسید و از اطلاعات این افراد نیز بهره­مند شوید.

دوره شتاب مناسب آموزش مشاور مالیاتی!

یک دوره آموزش حسابداری طراحی­ شده دیگر توسط مؤسسه محاسبان، آموزش مالیات یا شتاب است. اساتید این دوره در زمینه مالیات و مسائل مربوط به آن کاملاً حرفه‌ای هستند و همچنین تلاش می‌کنند تا این اطلاعات را به شما انتقال دهند. دوره شتاب در تلاش است تا تمام افرادی که در حال آموزش هستند، تجربیات واقعی داشته باشد. مسائل‌ مختلفی در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که اولویت‌بندی آن طبق برنامه‌های آموزشگاه محاسبان مشخص شده است.

در این دوره مفاهیم اولیه مالیاتی آموزش داده می‌شود. همچنین مسائلی مثل مالیات املاک، ارزش افزوده، درآمد مشاغل، قانون کار مربوط به مسائل مالیاتی، نحوه دادرسی، نحوه طراحی محتوا مخصوص مالیات، انجام مکاتبات اداری، اصول و فنون مخصوص انجام مذاکره و... در آن مطرح شده است. نحوه برگزاری دوره به­صورت حضوری و غیر حضوری است که در ۳۰ جلسه انجام می‌شود و آموزش‌ها کاملاً کاربردی هستند.

مزایا استفاده از دوره شتاب

استفاده از دوره شتاب یا آموزش مالیات مزیت‌های مختلفی برای شما خواهد داشت.

  • ۱۰۰ ساعت فایل مخصوص صوتی مالیاتی که با همراهی اساتید باید آموزش ببینید.
  • استفاده از پاورپوینت‌هایی که کاملاً ساده و مصور هستند و آموزش مالیات را آسان می‌کنند‌.
  • یک کتاب کار مخصوص نیز تالیف شده تا شما بتوانید آموزش‌های تئوری را به­صورت عملی تمرین کنید.
  • آموزش مخصوص محاسبان به مدت ۱۴۰۰ دقیقه در اختیار شما قرار می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیر است.
  • استفاده از جزوات مخصوص محاسبان که توسط اساتید بسیار نام آشنا طراحی شده‌اند و به مؤسسه محاسبان اختصاص دارند.
  • مدت زمان آموزش این دوره حدود ۱۲ ماه است که پشتیبانی فعال نیز دارد.

دوره جامع آموزش حسابداری را از مؤسسه محاسبان تهیه کنید!

معرفی آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان

استفاده از حسابداران بسیار توانمند و موفق برای کار در بنگاه‌های اقتصادی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل تمام شرکت‌ها از افراد باتجربه در این زمینه کمک می‌گیرند. کسب تجربه علاوه­ بر مدرک دانشگاهی، از طریق دوره‌های مخصوص حسابداری نیز امکان‌پذیر است. دوره جامع آموزش حسابداری محاسبان اصفهان در این زمینه خوش درخشیده و توانسته در طول ۱۴ سال حسابداران و مدیران مالی بسیار موفقی را به عرصه اقتصاد معرفی کند.

این دوره در سطح پیشرفته طراحی شده است و از روش­های کاملا حرفه ­ای در آموزش استفاده می­کند. به ­دلیل رعایت استانداردهای لازم، مدرک ارائه­ شده توسط آموزشگاه پس از گذراندن دوره معتبر است و توسط سازمان فنی و حرفهv­ای کشور تایید می­شود. شما می‌توانید از طریق سایت محاسبان این دوره جامع را تهیه کنید و توانایی مدیریت مالی خودتان را به سطح مطلوب برسانید. اطلاعات تکمیلی مربوط به این دوره آموزش حسابداری را از طریق سایت آموزشگاه محاسبان دنبال کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار