در پی درج خبری با عنوان «خانم معاون با ضربه ی گوشی ، دانش آموز ایلامی را روانه بیمارستان کرد »، روابط عمومی آموزش و پرورش جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ 01 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ در پی درج خبری با عنوان «خانم معاون با ضربه ی گوشی ، دانش آموز ایلامی را روانه بیمارستان کرد »، روابط عمومی آموزش و پرورش جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد.

مدیر محترم پایگاه خبری تابناک استان ایلام

باسلام و احترام پیرو انتشار خبری مبنی بر مصدومیت دانش آموز يکی از مدارس‌ شهرستان‌ ایوان توسط معاون مدرسه شایسته است برابر قانون جوابیه آموزش و پرورش شهرستان ایوان را در آن کانال و تمام بستر هایی که منعکس نموده اید منتشر فرمایید.

به اطلاع می رساند بعد از انتشار خبر برخورد فیزیکی اولیا مدرسه با دانش آموز، تیم های ارزیابی عملکرد و حراست این مدیریت ضمن حضور در دبیرستان نسبت به پیگیری موضوع اقدام نمودند که پس از بررسی دقیق جوانب امر و تحقیق و دریافت گزارش از عوامل اجرایی مدرسه و شاهدین مشخص گردید که دانش آموز مورد نظر پس از تخلف قبلی ( برابر صورتجلسه موجود در آموزشگاه)  به فاصله چند روز مجددا اقدام به عدم رعایت قوانین امتحانات کرده و در حين برگزاری آزمون بر‌خلاف مقررات امتحانات نهایی اقدام به استفاده‌ غیرقانونی از تلفن همراه در جلسه‌ نموده و برای پاسخگویی به سوالات  از آن بهره برده است.

بعد از  تذکر مکرر عوامل اجرایی مدرسه، در نهايت برابر قانون گوشی همراه از ایشان ضبط گرديده است  و ادعای برخورد فیزیکی عوامل مدرسه با وی کاملا واهی، بی اساس و کذب بوده  و به جهت فرار از عواقب تخلف در آزمون اقدام به‌ جوسازی عليه مدرسه و آموزش و پرورش شهرستان نموده‌ است.

لازم‌ به توضیح است که‌ صورتجلسه شاهدین و عوامل اجرایی مدرسه مبنی بر کذب بودن ادعای دانش آموز در مدیریت آموزش و شهرستان موجود می باشد.

شایان ذکر است  برابر اطلاع هیچ کدام از شاهدان و دانش آموزان که سر جلسه امتحان حضور داشتند حاضر به امضای صورتجلسه تنظیمی از سوی اولیای دانش آموز نبوده اما گواهی عدم برخورد فیزیکی معاون مدرسه با دانش آموز را تایید نموده اند.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار