تابناک-دکتر پژمان شاهرخی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تامین پیشرفته ترین دستگاه الکتروفیزیولوژی EPS به همراه RF ژنراتور ابلیشن مارکBoston scientific (Bard) برای اولین بار در استان هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 02 September 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان, شاهرخی گفت:با توجه به ضرورت و نیاز مبرم این استان و پیگیری های مستمر جناب آقای دکتر فرشیدی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دستگاه فوق توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع به ارزش ۴۴ میلیارد ریال خریداری گردید.

وی افزود:نامنظمی های ضربان قلب از بیماری های شایع قلبی بوده و انواع مختلفی داشته که در هرسنی می تواند بروز کند.

انتهای پیام/پ

وی با بیان اینکه این دستگاه کاربرد تشخیصی و درمانی دارد،ادامه داد:با استفاده از این دستگاه می توان محل بروز نامنظمی را تشخیص و بعد از طریق امواج رادیویی آن را از بین برد.همچنین افرادی که به صورت مادرزادی در قلب خود گره های عصبی ناهماهنگ اضافی دارند به دلیل ایجاد نامنظمی و تپش شدید قلب دچار مشکل شده که می توان توسط این دستگاه تشخیص و درمان بیماری شان را انجام داد.

در پایان ابزار امیدواری کرد:با تامین این دستگاه در استان باعث می شود بتوانیم خدمات بسیار خوبی به تمام بیماران استان و استان های همجوار ارائه کنیم و بخش مهمی از اعزام بیماران که برای تشخیص و درمان به مراکز درمانی خارج از استان که مجهز به این دستگاه می باشند را کاهش دهیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار