رییس تامین اجتماعی شهرستان نکا خبرداد
رییس تامین اجتماعی شهرستان نکا از اصلاحیه افزایش حقوق مستمری‌بگیران و تقسیط مجدد بدهی کارفرمایان تأمین اجتماعی خبرداد و گفت: این مهم در راستای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید ملی اعمال می‌شود
کد خبر: ۱۰۶۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 06 September 2022

به  گزارش  تابناک مازندران، دکتر علی صفائی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی توجه ویژه ای به معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوان فرهیختگان جامعه دارد؛ اظهار کرد: از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ افزایش ۵۷.۴ درصدی برای دریافت کنندگان حداقل مستمری اعمال و پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های سازمان و همکاری و هماهنگی دولت و مجلس، افزایش حقوق برای سایر سطوح بازنشستگان براساس مصوبه شورای عالی کار،  ۳۸ درصد به علاوه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار و ۶۱۶ تومان تصویب شد و از شهریور ماه جاری قابل پرداخت است.

رییس تامین اجتماعی شهرستان نکا با اشاره به رویکرد تحولی سازمان در اجرای طرح ۳۰۷۰ خاطرنشان کرد: بازنشستگان می توانند در روزهای آتی به صورت غیرحضوری از طریق سامانه eservises.tamin.ir احکام و فیش های جدید خود را مشاهده و دریافت کنند.

صفائی اعلام کرد: مستمری شهریور سایر سطوح بر اساس احکام جدید  از ۲۰ شهریور و مانند همیشه طبق حروف الفبا واریز می شود. 

وی ادامه داد: این افزایش حقوق از تعهدات سازمان است و باید از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ محاسبه و طی ماه های آتی مابه التفاوت فروردین لغایت مرداد ماه نیز پرداخت شود.

رییس تامین اجتماعی نکا با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، بیان کرد: در راستای تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید ملی و همچنین به منظور مدیریت موثر بر وصول مطالبات معوق و مساعدت به کارفرمایان مدیون، امکان تقسیط مجدد بدهی های تبدیل به حال شده صرفا برای یکبار لغایت اسفند ۱۴۰۱ امکان پذیر است.

دکتر صفائی در پایان اعلام کرد: کارفرمایان مدیون می توانند از طریق مراجعه حضوری به سازمان از شرایط تقسیط مجدد بهره مند شوند.
گفتنی‌ست تامین اجتماعی شهرستان نکا به حدود ۹۰۰۰ مستمری‌بگیر اصلی و قریب به ۷۰۰۰ کارگاه فعال در سطح شهرستان  خدمات رسانی می کند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار