برد مس سونگون مقابل فولاد زرند ایرانیان
هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور با تثبیت صدرنشینی تیم مس سونگون ورزقان پیگیری شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 17 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار در تبریز ادامه یافت و طی آن، مس سونگون ورزقان در خانه خود با نتیجه ۴ بر یک از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت.

مصاف دو تیم از ساعت ۱۵ در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شد و در نیمه اول مسی‌ها با گل مهدی جاوید، ستاره گلزن خود یک بر صفر برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، نارنجی‌پوشان میزبان توسط مجتبی پارساپور به گل دوم رسیدند و سپس این مهدی جاوید بود که دبل کرد و سومین گل را به تور دروازه میهمان دوخت.

بلافاصله بازیکنان فولاد زرند یکی از گل‌های خورده را توسط کامبیز گمرکی تلافی کرده و اختلاف را به ۲ گل کاهش دادند تا به دقایق باقی مانده امیدوار شوند.

اما این پایان کار نبود و مس در لحظات انتهایی مسابقه با گلزنی حمزه کدخدایی برای چهارمین بار دروازه فولاد را گشود تا حساب کار ۴ بر یک شود.

بدین ترتیب، این دیدار مشابه با نتیجه بازی رفت فصل گذشته دو تیم در تبریز با پیروزی ۴ بر یک نماینده فوتسال آذربایجان خاتمه پیدا کرد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با کسب پیروزی در این دیدار خانگی به ششمین برد پیاپی دست یافته و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با احتساب برد امروز ۲۴ امتیازی شد و توانست جایگاهش را در مکان اول تثبیت کند. تیم فولاد زرند ایرانیان اما ۹ امتیازی ماند و به رده هشتم سقوط کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :