گفتگوی اختصاصی تابناک با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
با توجه به قریب الوقوع بودن سفر رئیسی به استان، تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفتگویی با سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشت که در این گفتگو، استاندار در خصوص ملزومات سفر دوم رئیس جمهور به استان توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹ 18 October 2022

چند هفته پیش معاون اجرایی رئیس جمهور سفری به کهگیلویه و بویراحمد داشت که با توجه به سخنان وی برآورد می‌شود دولت رضایت بسیار بالایی از عملکرد کارگزاران خود در استان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد دارد.
این رضایت با توجه به شرط رئیس جمهور برای انجام دور دوم سفر‌های استانی، بی شک مقدمه‌ای برای حضور دومین بار آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
با توجه به قریب الوقوع بودن سفر رئیسی به استان، تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفتگویی با سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشت که در این گفتگو، استاندار در خصوص ملزومات سفر دوم رئیس جمهور به استان توضیحاتی ارائه داد.

فیلم / فراخوان مردم و مسئولین برای کمک به جهش تاریخی در توسعه استان

احمدزاده با اشاره به سفر صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور به استان و برآورد موفقیت در اجرای پروژه‌ها مطابق با زمان بندی از طرف وی و با اشاره به شرط پیشرفت پروژه‌های سفر اول برای انجام سفر دوم، بی شک رئیس جمهور به استان سفر خواهد کرد.
مقام ارشد اجرایی استان ادامه داد: البته برخی پروژه‌ها که چندان حیاتی نیستند نیازمند پیگیری در سطح وزارتخانه و جلسات در نهاد ریاست جمهوری است که این مهم با برنامه ریزی انجام خواهد شد.
وی برخی پروژه‌های حیاتی استان را تشریح کرد و افزود : پروژه‌های عظیم و مهمی همچون اصلاح شبکه آب یاسوج یا تصفیه خانه آب این شهر، پتروشیمی گچساران و بسیاری از پروژه‌های حیاتی دیگر پس از سفر پیشرفت چشمگیری داشته اند و برخی به بهره برداری می‌رسند.
احمدزاده گفت: حرکت بزرگتر برای پروژه‌های بزرگ‌تر در سفر دوم در دستور کار است و تلاش مدیران کل برای جهش در وضعیت استان را نیاز داریم.
استاندار توضیح داد که احصا پروژه‌هایی که باعث یک جهش بزرگ در استان می‌شود در دستور کار قرار دارد که بخشی از این نیازمندی‌ها و مطالبات احصا شده و بخشی هم در حال برنامه ریزی است.
وی ادامه داد: برای یکبار می‌خواهیم بحث شبکه آب استان چه شهری و چه روستایی را نهایی کنیم. جاده‌های روستایی، بین استانی و مواصلاتی با استان‌های همسایه از وضعیت پر خطر خارج شوند. خصوصا جاده‌های ارتباطی با استان‌های دیگر به وضعیت دوبانده و اتوبانی تبدیل شوند و اعتبارات آن را حتما در سفر دوم مطالبه کنیم.
احمدزاده گفت: در سفر دوم مطالبه می‌کنیم، کشاورزی و سد‌های استان به صورت اساسی دیده شوند خصوصا در بحث سد‌ها که مشکلات زیادی از حوزه صنعت، شرب و کشاورزی را حل می‌کنند.
استاندار افزود: چند برنامه برای راه آهن داریم که به دولت ارائه می‌دهیم، چون می‌خواهیم ما هم مثل دیگر استان‌ها از شبکه ریلی بهره‌مند باشیم.
وی گفت: در خصوص مبلمان شهری با توجه به وضعیت کم درآمدی و ضعف زیرساخت‌های عمرانی نیازمند حمایت دولت هستیم که برای این موارد هم مطالبه خواهیم کرد.
احمدزاده با اشاره با این نکته که در زمینه‌های سرمایه گذاری و توسعه و تحول در استان برنامه داریم، افزود: با توجه به نگرش شخص رئیس جمهور و تاکید وی به وزرا برای توجه به استان که نتیجه آن را در متمم سفر اول دیدیم، برای سفر دوم مطالبه یک جهش بزرگ برای استان را داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدیران برنامه می‌دهند و امیدواریم سفر دوم به مراتب از سفر اول دستاورد بیشتری داشته باشد. ضمن اینکه از مردم می‌خواهم مدیران که بچه‌های استان هستند را حمایت کنند و در خدمات رسانی اختلافات باعث کندی کار‌ها نشود چرا که در بسیاری از پروژه‌های روستایی معارضین ایجاد مانع می‌کنند ! انتظار می‌رود با فرمانداران همکاری کنند تا کار‌ها سرعت بهتری بگیرند.
احمدزاده در پایان اظهار داشت: انشاالله در سفر دوم با یک وحدت بین مردم و مسئولین اقدامات خوبی برای توسعه و جهش بزرگ استان انجام شود و از مردم می‌خواهیم که پشتوانه دولت باشند تا شاهد تحول استان در دولت اول آیت الله رئیسی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار