تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، ورزش صبحگاهی مسئولین ارشد استان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 18 October 2022

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، ورزش صبحگاهی مسئولین ارشد استان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در حاشیه این برنامه، با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی جامعه، گفت: همه مردم استان را به ورزش توصیه می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ورزش برای همه سنین از جوانان و نوجوانان تا افراد مسن‌تر یک نیار اساسی است که باید تلاش کنیم همه گروه‌های سنی را با این ورزش آشنا کنیم

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت ورزش استان پرداخت و گفت: ما اکنون از مرحله ورزش‌های عمومی و اولیه عبور کرده و وارد حوزه ورزش‌های قهرمانی شده ایم که باید در این زمینه با قدرت به سمت جلو حرکت کنیم.
وی با برشمردن پتانسیل‌های ورزشی استان افزود: با توجه به فیزیک بدنی جوانان استان می‌توانیم در بسیاری از رشته‌ها سرآمد باشیم و حتی در سطح ملی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.
احمدزاده ادامه داد: ورزش استان هم نیازمند احداث زیر ساخت‌ها است و هم نیازمند حضور مردم پای کار است چرا که نه سالن ورزشی بدون بدن ورزشکار ارزشی دارد و نه مردم بدون زیرساخت، انگیزه‌ای برای پرداختن به ورزش ندارند.
استاندار با یادآوری خاطره‌ای از حضور خود در ورزشگاه برای تماشای دیدار شهرداری یاسوج و یکی از تیم‌های بزرگ کشور و افتخار به این تیم، گفت: تلاش می‌کنیم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در صورت امکان احیا شود.
احمدزاده در پایان با اشاره به پتانسیل استان در ورزش‌های زمستانی گفت: تلاش می‌کنیم در کنار برخی ورزش‌های زمستانی فعال در استان نسبت به راه اندازی ورزش‌های زمستانی سالنی، اقدام و با ایجاد زیر ساخت‌های لازم نسبت به برگزاری این ورزش‌ها در استان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار