نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس : استقبال گرم مردم از مسئولان نظام جمهوری اسلامی نشان از وفاداری آن‌ها به نظام است و چنین موضوعی به دشمن خواهد فهماند که مردم این مرز و بوم پای نظام، انقلاب و آرمان‌های والای آن ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱ 23 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه باقرپور معاونت بنیاد مسکن کشور، هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عمادی مدیرکل بنیاد مسکن استان، دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان و درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روستا‌های شهرستان دنا بازدید و چند پروژه عمرانی و ورزشی را کلنگ زنی و افتتاح کردند.
مهدی روشنفکر اظهار داشت: استقبال گرم مردم از مسئولان نظام جمهوری اسلامی نشان از وفاداری آن‌ها به نظام است و چنین موضوعی به دشمن خواهد فهماند که مردم این مرز و بوم پای نظام، انقلاب و آرمان‌های والای آن ایستاده‌اند.
وی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز خود را خادم این مردم فهیم دانسته و می‌دانند و با تمام فشار‌های سیاسی، اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه تمام تلاش خود را برای آرامش مردم عزیز به کار می‌گیرند و قدردان چنین ملتی خواهند بود.
روشنفکر یکی از دلایل عمده کندی اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلف استان را معارضات محلی عنوان کرد و گفت: با اینکه در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌بریم، اما با تلاش و پیگیری توانستیم بودجه استان را افزایش بدهیم و موتور خدمت به صورت جهادی روشن شده و از مردم انتظار داریم که جهت پیشرفت و توسعه با خادمان خود در دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: بهترین سرمایه این نظام مردم وفادار و صبور هستند و حجم مطالبات به حق مردم ناشی از کم کاری در گذشته بوده که امیدواریم با تلاش و همت دولت انقلابی شاهد کاهش مشکلات در سطوح مختلف باشیم.
روشنفکر خاطرنشان کرد:تربیت بدنی یکی از لازمه‌های تعلیم و تربیت در جامعه است و از حوزه نفت کمال تقدیر و تشکر را داریم که در تخصیص اعتبارات لازم به توسعه ورزش مناطق محروم کمک می‌کنند.
وی بیان کرد: اعتبارات اخذ شده از حوزه نفت را سعی کردیم در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های این بخش هزینه کنیم.

عمادی ضمن تشکر از نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، جمع اعتبارات پروژه‌های راه روستایی را ۵۸۰ میلیارد ریال به متراژ ۱۲۹ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت:روستا‌های دشت‌رز، بنستان، میمند، کریک مرکزی، کل کل عباس آباد، دینگو در این طرح از نعمت آسفالت و بهسازی معابر بهره‌مند شدند.
وی افزود: در طول مدت شروع بکار دولت سیزدهم در ۲۸ روستا طرح هادی اجرا شده‌است و نه روستا نیز عملیات آسفالت آن‌ها به اتمام رسیده است.
عبدالله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قریب به چهار میلیارد تومان جهت تکمیل و افتتاح سه پروژه در شهرستان دنا هزینه شده‌است.
وی افزود: پنج پروژه ورزشی دیگر در هفته تربیت بدنی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون به بهره‌برداری خواهد رسید.
دهقان ضمن تشکر از تلاش‌های نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طرف دکتر روشنفکر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اختیار ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.
در این بازدید زمین چمن مصنوعی سرتنگ توتنده، سالن ورزشی دره‌بنیاب بهرامبیگی، بهسازی و آسفالت روستای تنگ رواق به نمایندگی از چندین پروژه در بخش‌های مختلف افتتاح شد.
آیین افتتاحیه اجرای زیرسازی، بیس و آسفالت روستای تنگ‌رواق بخش پاتاوه شهرستان دنا به نمایندگی از هفت روستای این بخش با حضور باقرپور معاونت بنیاد مسکن کشور برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این ادعا که مردم باید وفادار به نظام باشند در تضاد با ماهیت ارمانهای انقلاب مردمی 57 است و برعکس نظام باید وفادار به مردم باشد تا ماهیت مردمی خود را حفظ کند. انقلاب در زمان احمدنژادی در انحراف اشکار در چاه استبداد مطلق و مرگبار سقوط کرد. وفاداری به نظامی که تندروهای فراقانون و جنگ طلب هسته انرا تشکیل میدهند، خدمت به ویرانی کشر و ظالمان است. کجاست خدای نابود کننده ظالمان که عدالت خود را اشکار و حقانیت دین اسلام را در شرایطی که دین ابزار ظلم مطلق شده ثابت کند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار