تابناک همرزگان// رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌ قضائیه از ادامه اجرای طرح خدمات جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم در سراسر کشور خبر داد و گفت: مناطق محروم استان هرمزگان تحت پوشش خدمات قضایی رایگان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 31 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، محمد کاظمی فرد امروز با بیان اینکه طرح خدمات جهادی قضایی در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ارائه خدمات آسان و رایگان به مردم ایجاد شده است، گفت: از روز گذشته خدمات قضایی در روستاهای بندر تیاب و بخش کوشکنار هرمزگان آغاز شده است و در ادامه مناطق و روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته تحت خدمات قضایی رایگان قرار می گیرند.

رئیس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا به افرادی که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته زندگی می کنند و از سطح درآمدی مناسبی برخوردار نیستند خدمات قضایی رایگان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در این طرح جهادی تمام خدماتی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می شود به صورت رایگان دریافت می کنند، تاکید کرد: هر یک از افرادی که در این مناطق هستند و درخواست های قضایی دارند با بهره گیری از این طرح جهادی می توانند درخواست های خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌ قضائیه از ادامه اجرای طرح خدمات جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم در سراسر کشور خبر داد و گفت: مناطق محروم استان هرمزگان تحت پوشش خدمات قضایی رایگان قرار گرفتند.

برچسب ها: خدمات قضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار