رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری دو نفر از عوامل تصادفات ساختگی که اقدام به دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه می‌کردند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 01 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند افرادی با تشکیل باند اقدام به صحنه سازی و تصادفات ساختگی کرده و در پی آن اقدام به أخذ خسارت از شرکت‌های بیمه می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند در یکی از شهرستان‌های استان البرز شدند که پس از شناسایی محل حضور وی و دریافت دستور قضائی، اقدام به دستگیری متهم پرونده کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران موفق به شناسایی نفر دوم این باند شدند و با دریافت نیابت قضائی نامبرده را در یکی از استان ‌های همجوار دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ‏البرز گفت: در رابطه با این پرونده دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ افشاری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار