روز دوازده هم خرداد ماه ۱۳۶۸ در پادگان امام سجاد علیه السلام حاضر بودم صدا و سیما خبری مبنی بر اینکه حال امام خمینی خوب نیست را پخش کرد و از مردم خواست که برای سلامتی امام دعا نمایند همه ما دست به دعا برداشتیم .
کد خبر: ۱۰۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 03 November 2022

به نام خدا
روزی روزگاری
غلامعباس حسن پور
قسمت شصت و ششم
روز دوازده هم خرداد ماه ۱۳۶۸ در پادگان امام سجاد علیه السلام حاضر بودم صدا و سیما خبری مبنی بر اینکه حال امام خمینی خوب نیست را پخش کرد و از مردم خواست که برای سلامتی امام دعا نمایند همه ما دست به دعا برداشتیم .
روز چهاردهم خرداد ماه ۱۳۶۸ صدا و سیمای جمهوری اسلامی برنامه اصلی خود را قطع و آقای حیاتی گوینده صدا و سیما با صدایی محزون اعلان کرد .
روح ملکوتی رهبر مستضعفان جهان حضرت امام خمینی به ملکوت اعلا پیوست با شنیدن این خبر ناگوار صدای شیون من و تمام همکاران بلند و زار زار و بلند گریه کردیم آن روز، روز سختی برای ما بود .
تحمل فقدان امام برای ما بسیار سخت بود .
آماده باش ما صد درصد شد از پادگان امام سجاد به سپاه اراک آمدیم و گشت شهری برقرار کردیم .
مبادا دشمنان از این حادثه سوء استفاده کرده و بخواهند نا امنی ایجاد کنند .
سپاه اراک بودم ، از منزل خبری دریافت کردم مبنی بر اینکه حال مادرم خوب نیست و ایشان را به بیمارستان برده اند .
در آماده باش صد درصد بودم نمی‌توانستم به بیمارستان رفته و از ایشان عیادت نمایم روز بعد وقتی که به منزل برگشتم ، مادرم در اتاق خواب منزل خوابیده بود و روی صورت خود را کشیده بود
از یک طرف سوگوار حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بودم و از طرف دیگر نگران حال مادرم که مریض است بعد از یک ساعت مادرم ملحفه را از روی خودش برداشت و مشاهده کردم که نوزادی در کنار مادرم خوابیده است نوزاد زیبایی بود . پی بردم که مادرم مریض نبوده بلکه در روز ۱۴ خرداد نوزادی به دنیا آورده است .
آن موقع ۲۶ ساله بودم ، تعجب کردم که مادرم در سن ۴۳ سالگی نوزاد آورده است . نه ماه که مادرم باردار بود اصلا متوجه نشده بودم و ایشان هم به من نگفته بود چون خجالت می کشید که در این سن باردار شده است‌ من هم خجالت می کشیدم ولی پدرم می گفت خواست خدا بوده است که این بچه عصای پیری من و مادرت باشد نام آن را محمد گذاشتیم .
محمد آقا اکنون که سال ۱۴۰۰ است ۳۲ ساله شده و مهندس تاسیسات و کارمند شرکت آلومینیوم اراک است و یکسال از پسر ارشد من حسین آقا که کارمند اداره امور مالیاتی می باشد ، کوچکتر است .
حسین آقا پسر من عموی کوچکتر از خود دارد آن زمان قدیمی ها به تعدد فرزند افتخار می کردند و اعتقاد داشتند هر انسانی که به دنیا می آید خداوند روزی آن را می دهد اما جدیدی ها این اعتقاد را ندارند و فرزند
نمی آورند و اگر هم بیاورند فرزند کم می آورند و نگران کار و مسکن و معیشت فرزند خود هستند .
مراسم ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه تمام شد .
به اتفاق چند تن از همکاران برای شرکت در مراسم شب هفت امام خمینی (رح) به بهشت زهرای تهران رفتیم و در آن مراسم شرکت نمودیم .
روح طیب حضرت امام خمینی شاد و قرین رحمت باد .
خاطر ادامه دارد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار