این‌بار با تکرار دروغ به بهانه مرگ یک بیمار کرونایی با عنوان کشته‌سازی اغتشاشات و با هدف تحریک احساسات قوم لر به ویژه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها، وارد میدان شد
کد خبر: ۱۰۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 03 November 2022

 پروژه کشته سازی سناریویی است که این روزها در فضای رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور و در پی آن در فضای مجازی به شدت بر روی آن کار می شود. هر چند در دور اخیر اغتشاشات چندان خبری از اینگونه اقدامات ضد امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد خبری نیست اما اخیرا این سناریو گریبان یک خانواده که یکی از بستگان خود را از دست داده است گرفته است! 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تسنیم طی گزارشی نوشت : در ادامه سناریو سازی دشمن برای ادامه اغتشاشات در کشور این‌بار با تکرار دروغ به بهانه مرگ یک بیمار کرونایی با عنوان کشته‌سازی اغتشاشات و با هدف تحریک احساسات قوم لر به ویژه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها، وارد میدان شد ولی با هوشیاری مردم این پروژه در نطفه خفه و آنی با شکست روبه‌رو شد.
معاندان با انتشار عکسی از مرحوم ناهید (زهرا) مصطفی‌پور در شبکه‌های اجتماعی و تکرار دروغ بزرگ مرگ این خانم در اغتشاشات به اهداف شوم خود برسند که زمان‌شناسی و بصیرت مردم این نقشه دشمن را نقش برآب کرد.
سید جواد هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: مرحومه ناهید(زهرا) مصطفی‌پور به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فوت کرده و هیچ ارتباطی به اغتشاشات نداشته و از خانواده‌ای مذهبی بوده که پدرش نیز جانباز است‌.
احسان رضوی همسر ناهید مصطفی پور نیز گفت: در منطقه دولت آباد یاسوج و در مراسم تشییع همسرم در وسط مراسم متوجه شایعات کشته سازی شدم و اینکه دشمنان می‌گویند خانواده تحت فشار هستند که بگویند کرونا یا آنفلوانزا داشته است.
وی عنوان کرد: من از دیروز که این خبر را شنیدم هنوز ناهید خاک نشده بود و تا الان درگیر حواشی هستم، هیچ فشاری به من وارد نشده بلکه تنها فشار انتشار این شایعه و پاسخگویی به بستگان در این راستا بوده است.
رضوی تمامی اخبار رسانه‌های معاند را دروغ دانست و افزود: با ناهید و خواهرم در خانه دور هم نشسته و مبتلا به انفلوانزا بودیم تا اینکه ناهید مشکل تنفسی پیدا کرد و به بیمارستان لقمان تهران رفتیم و «سی تی» داد و ریز پرونده پزشکی هست.
وی بیان کرد: دوبار سرم تراپی گرفتم و پرستار بالای سر ناهید آمد و اسناد نیز موجود است، بار دوم اورژانس آمد رفتیم بیمارستان سینا، بستگان برای ملاقات آمدند و تا فردا شب آن روز که «ای سی یو» نیاز بود و به بیمارستان ولی عصر منتقل شد ولی دیگر دیر شده بود و جان باخت.
 
وی خطاب به دروغ پردازان و رسانه‌های معاند گفت: کسانی این خبر را پخش می‌کنند، فرض کنید من تحت فشار، تلفن را بردارید زنگ بزنید بیمارستان سینا و لقمان. 9 روز پیش در خانه من و ناهید داشتیم می خندیدیم آنها می گویند 9 روز جسدشان را برده‌اند.
رضوی تاکید کرد: من داغدار هستم و می‌خواهم گریه کنم و هرگونه خبری را تکذیب می‌کنم و  اسناد را دارم، کل این داستان کذب محض است، ملت ایران این را بدانند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار