معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبرداد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سامانه جامع فعالیت های پرورشی و فرهنگی «نورینو» در ششمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ سراسر کشور آبان ماه 1401در اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 10 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدبهاءالدین ملک حسینی اظهار داشت ؛ سامانه فوق دربردارنده جامعیتی از فعالیت های تربیتی از جمله تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه‌بندی مدارس، دانش‌آموزان، مدیران، معاونان و مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‌ها، علایق و توانمندی‌های تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: از دیگر قابلیت‌های این سامانه ایجاد اطلس فضاهای پرورشی ، مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مراکز مشاوره ، گزارش‌گیری کمی و کیفی از فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس و کاربران، امکان بارگذاری و اشتراک‌گذاری منابع و فایل‌های کاربردی و ضروری دانش‌آموزان و مدارس در حوزه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است.

وی گفت: سامانه «نورینو» تحت سامانه دانش‌آموزی «پادا» فعالیت می‌کند و دانش‌آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌توانند به دفتر مدرسه مراجعه کنند.

 ملک حسینی در پایان خاطرنشان کرد: رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها و مناطق و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم هم می‌توانند با کد ملی و کد پرسنلی خود از طریق نشانی https://parvareshi.medu.ir۸۵/home/Login وارد سامانه نورینو شوند.

شروع سامانه ملی « نورینو»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار