نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظاگر در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه واقعی دفاع مقدس در استان ایلام نادیده گرفته شود، به طور قطع بخش عمده و مهمی از سرنوشت تحمیلی فراموش خواهد شد و به تاریخ دفاع مقدس لطمه وارد می شود.هار داشت :
کد خبر: ۱۰۷۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 10 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی بیان داشت : اعتبار تخصیصی هیات دولت به استان در حوزه ایثار و شهادت تنها ۸۰ میلیارد ریال بود در حالی که اعتبار این حوزه برای استان کرمانشاه ۸۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی گفت : باید صاحبان قلم و اندیشه به طور جدی در مباحث ایثار و شهادت ورود کنند و از صدا و سیما در سطح ملی نیز انتظار می رود با ورود به این حوزه در جبهه میانی استان ایلام، برنامه های متعددی در قالب داستانی، مستند، فیلم سینمایی و موارد دیگر با استفاده از مستندات و سوژه های واقعی رخ داده در جغرافیای جنگ استان ایلام بسازد و به مخاطبان ارائه کند.

بسطامی ادامه داد : در جبهه استان ایلام سوژه های ناب و منحصر به فرد و عملیات های بزرگی روی داده است که باید نسل جدید با ایثارگری و رشادت های رزمندگان و شیوه زندگی مردم در آن دوران و تاریخ زمان جنگ استان آگاه شوند.

وی مطرح کرد : بمباران زمین فوتبال چوار که از فجایع مهم تاریخ ورزش و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که در راستای فرمایشات رهبری باید به این موضوع توسط هنرمندان و نویسندگان پرداخته شود.

نماینده مردم ایلام خاطرنشان کرد : بررسی مشکلات ایثارگران نیاز به برگزاری جلسات مفصلی دارد تا مشکلات و مطالبات این قشر مطرح و پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار