نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر امام جمعه سابق یاسوج قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 14 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تشییع امام جمعه سابق شهر یاسوج با تسلیت درگذشت این عالم مجاهد گفت: از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع آیت‌الله سید علی اصغر حسینی قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : مردم با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع این عالم مجاهد و از سلسله سادات، پیامبر و اهل بیت(ع) را تکریم کردند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از همه مسیولین گفت: مسئولان طی این چند روز تلاش کردند مراسم تشییع این عالم ربانی و امام جمعه سابق شهر یاسوج به خوبی برگزار شود و زحمات زیادی در این زمینه کشیدند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدریس مرحوم آیت‌الله سید علی اصغر حسینی در حوزه و دانشگاه گفت: این عالم فقید استاد حوزه و دانشگاه بود و ۲۶ سال در مقام امامت جمعه شهر یاسوج بیانات ارزشمندی داشت و به هدایت افکار عمومی پرداخت.
وی با اشاره به سابقه مبارزاتی مرحوم آیت‌الله حسینی قبل از دوران انقلاب افزود در آیات و روایات آمده عاملی که مردم از علم، احکام و اخلاق او بهره‌مند شوند از ۷۰ هزار عابد برتر است.
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: آجر همه کسانی که در مراسم تشییع این عالم ربانی شرکت کردند نزد خداوند محفوظ است.در احادیث آماده اگر مردم در مراسم تشییع عالمی شرکت کنند هزار گناه از آنها پاک می‌شود اگر بر پیکر آن عالم نماز بخوانند خداوند فرشتگانی می‌فرستد تا بر پیکر او نماز بخوانند و اگر مردم ماندند تا آن عالم به خاک سپرده شود فرشتگان تا زمان به خاک سپاری آن فرد می‌مانند.
به گزارش فارس؛ همچنین با حضور گسترده مردم شهر یاسوج بر پیکر مرحوم آیت‌الله سید علی اصغر حسینی نماز اقامه شد و پیکر امام جمعه سابق یاسوج برای خاکسپاری در جوار جد بزرگوارش امامزاده آقامیر(ع) راهی دهدشت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار